محور خراز و هالوس مسدود است

ساعت: 13:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۸
کد خبر: 1923190

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از مسدود شدن محورهای چالوس، هراز، آزادراه – تهران شمالی و 12 محور دیگر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک شهرستان فرجا در این خصوص گفت: کل محور چالوس به دلیل اجرای عملیات عمرانی ناشی از ریزش کوه در قسمت هایی از مسیر تا اطلاع ثانوی در دو مسیر مسدود است. بزرگراه تهران – شمال نیز در همین راستا بسته شد و تردد در آن انجام نخواهد شد.

وی ادامه داد: محور خراز نیز تا روز شنبه به دلیل عملیات عمرانی مسدود است و تردد در آن انجام نمی شود.

شیرانی درباره سایر راه های مسدود نیز گفت: جاده قدیم خرم آباد – پلدختر تا اطلاع ثانوی مسدود است و تردد در مسیر جایگزین محور خرم آباد – پل زال و جاده خرم آباد – کوهدشت انجام می شود. محور شریانی ریگان – ایرانشهر نیز همچنان مسدود است و محورهای فرعی پونل – خلخال، منوجان – هشبندی، رودبار – کنوج، لاسم – ارجمند، وزک – بلده، سروآباد – پاوه، سیشرد – پادنا، شمشک – دیزین و همچنین محور جدید هشتگرد – طالقان و گنجنامه – تویسرکان نیز تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجهه با اعلام شماره 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر با این شماره تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی و ترافیک در جاده ها و همچنین محورهای دارای ترافیک و ترافیک مطلع شوند. محدودیت ها مناسب ترین زمان و مسیر را برای سفرهای خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید