ترافیک فوق سنگین در ورودی های شرقی پایتخت/خراز موقتا مسدود است


ساعت: 20:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۸
کد خبر: 1891047

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون شاهد ترافیک سنگین و پرحجم در محورهای خراز و فیروزکو هستیم، اما ترافیک در محدوده گیلاوند، جاجرود و بزرگراه پردیس – تهران فوق العاده است. سنگین و ترافیک کند شده است.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای خراز، فیروزکو، امام رضا (ع) و محور حرم به حرم در شرق استان تهران گفت. : عبور و مرور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور خراز سنگین و حجیم است البته در برخی نقاط این محور با گره ترافیکی مواجه هستیم.

وی گفت: محور خراز در صورت افزایش بار ترافیکی از جنوب به شمال به طور موقت مسدود می شود و پس از رفع بار ترافیکی این محور تا کاهش بار به سمت شمال ادامه می دهد.

این مقام نظامی تصریح کرد: تردد خودروها از شمال به جنوب محور فیروزکوه پرحجم و پرحجم است و در برخی از محورهای این محور مانند شهرستان های گیلاوند، مهرآباد و گدوک با ازدحام و تاخیر تردد بیشتری مواجه هستیم.

کهریزی ادامه داد: به دلیل تداخل دو محور خراز و فیروزکوه در شرق استان، تردد وسایل نقلیه در مبادی ورودی شرقی تهران مانند بزرگراه تهران – پردیس، محور قدیم جاجرود و گیلاوند است. به شدت با مشکل مواجه شده و با چندین کیلومتر تاخیر ترافیکی همراه است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه عوامل پلیس راه در سطح محورها حضور دارند و برای روان سازی تردد و بیان اقدامات لازم انجام می دهند، گفت: عبور و مرور خودروها در دو باند جلو و عقب خودرو. محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به صورت نیمه سنگین و روان به سمت حرم جریان دارد و هموطنان از این محورهای بزرگراهی بدون گره عبور می کنند.

وی با بیان اینکه تصادف خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است، خاطرنشان کرد: هموطنان می توانند با عدم ارتکاب تصادفات منجر به تخلفات مانند سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی صحیح از خودروها، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند. ماشین اول از همه استراحت کافی قبل و حین سفر، صبر و حوصله در رانندگی و احترام به حقوق شهروندان تا سفری ایمن و بدون ریسک را برای خود و همشهریانمان رقم بزنیم.

دیدگاهتان را بنویسید