محو شدن رنگ‌های قرمز و نارنجی از نقشه کرونای مازندران/ تعداد بستری‌های کرونا در بیمارستان به ۸۶ نفر رسید.


ساعت: 11:13
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896314

بر اساس آخرین ابلاغیه طبقه بندی رنگ تاج مناطق مختلف کشور توسط مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، شهرستان بابل در رنگ آبی و بقیه استان ها در رنگ زرد قرار گرفته اند. تاج پادشاهی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ، با ادامه روند کاهش مبتلایان به کرونا و بستری شدن در بیمارستان ها در مازندران، روزهای شیوع ویروس کرونا در حال سپری شدن است.

پس از گذشت ماهها؛ بابل پس از عبور از موج هفتم اولین پهنه آبی مازندران اعلام شد.

بر اساس آخرین ابلاغیه طبقه بندی رنگ تاج مناطق مختلف کشور توسط مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، شهرستان بابل در رنگ آبی و بقیه استان ها در رنگ زرد قرار گرفته اند. تاج پادشاهی.

بر این اساس این شهرستان در حالت قرمز و نارنجی تاج قرار ندارد، بلکه شهرهای گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندورود، ساری، قایم شهر، سیمرغ، جویبار، سوادکوه شمالی، سوادکوه، بابلسر، آمل، فریدکنار، محمودآباد. ، نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن و رامسر در وضعیت تاج زرد قرار دارند.

واکسیناسیون، پوشیدن ماسک، اطمینان از تهویه مناسب در فضاهای بسته، رعایت و مراقبت های بهداشتی به ویژه در مناطق شلوغ الزامی است.


طی 24 ساعت گذشته 19 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.

در این مدت 19 مظنون بستری، از بیمارستان ها ترخیص شده و روند درمانی خود را در منزل تکمیل خواهند کرد.

در حال حاضر 69 بیمار به دلیل ابتلا به کرونا در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 22 بیمار در بخش های ویژه بستری هستند.

در دانشگاه علوم پزشکی بابل هم اکنون 17 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری هستند که طی 24 ساعت گذشته 2 بیمار جدید بستری و 5 بیمار نیز ترخیص شدند.

همچنین 8 بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

بر این اساس، با شناسایی 21 بیمار جدید کرونا، تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی مازندران و بابل به 86 نفر رسید که حال 30 نفر وخیم گزارش شده است.

طی 24 ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر کرونا در استان مازندران ثبت نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید