محکومیت باشگاه تراکتورسازی در 2 مورد با رای کمیسیون قانونی فدراسیون فوتبال

ساعت: 19:29
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1782101

باشگاه تراکتورسازی تبریز در دو مورد از سوی کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال محکوم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان به شرح زیر است:

* در صورت شکایت علی پارسا از باشگاه استقلال ملاثانی بابت مطالبه 740 میلیون ریالی، کمیته وضعیت بازیکنان با توجه به رضایت شاکی، برای اخراج شکایت کرد.
بهنام نصیری از باشگاه تراکتورسازی 495 میلیون ریال شکایت کرد و تراکتور به پرداخت 135 میلیون ریال با احتساب هزینه دادرسی محکوم شد.
شکایت فرزاد نادری از باشگاه تراکتورسازی بابت مطالبه 495 میلیون ریالی منجر به محکومیت این باشگاه به پرداخت 135 میلیون ریال با احتساب هزینه دادرسی شد.
* سید فرجه الله سیف السادات در قالب شکایت از سوی باشگاه شهرداری ماهشهر به مبلغ 630 میلیون ریال شکایت کرد که این باشگاه به پرداخت 118 میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.
* هیئت فوتبال بوشهر با توجه به تصمیم کمیسیون وضعیت بازیکنان مبنی بر پرداخت 85 میلیون ریال از سوی سالاری با احتساب هزینه دادرسی از باخمن سالاری شکایت کرده است.
* کمیته وضعیت بازیکنان در شکایت مشابهی از سوی هیئت فوتبال بوشهر از مهرداد کریمیان به دلیل عدم پرداخت حق خروج از خانه، به دلیل نداشتن مدارک مثبته از سوی شاکی، شاکی را رد کرد.
* هیئت فوتبال بوشهر از ابوالفضل درویشوند بابت هزینه خروج از استان شکایت کرد.
*هیئت فوتبال استان خراسان شمالی از حامد اسدپور بابت هزینه خروج از استان شکایت کرد که کمیته وضعیت بازیکنان به دلیل نداشتن مدارک مثبته از سوی شاکی آن را رد کرد.
* مسعود عبدی (باشگاه خیبر خرم آباد) از محمدحاجی محمدعلی ترکمانی (باشگاه سپاد الوند) بابت کسب مجدد امتیازات در لیگ دسته دوم کشور و مطالبه غرامت مبنی بر عدم تعهد کمیته تعیین وضعیت بازیکنان شکایت کرد و حکم اخراج را صادر کرد. سفارش.
* در شکایت علیرضا شیخلر از باشگاه مبل کریمی البرز (بوتا پارس ایرانیان) مبنی بر مطالبه 300 میلیون ریالی، باشگاه به پرداخت این مبلغ به همراه هزینه دادرسی محکوم شد. باشگاه شاهین بوشهر با شکایت از باشگاه شاهین بندر عامری مبنی بر اینکه کمیته وضعیت بازیکنان شاکی را مستحق دریافت غرامت تحصیلی ندانست و این ادعا را رد کرد.
* مسلم حق شناس از باشگاه قشقایی شیراز بابت درخواست 800 میلیون ریال شکایت کرد که این باشگاه به پرداخت 740 میلیون ریال و هزینه دادرسی در مهلت 30 روزه مقرر در آیین نامه نقل و انتقالات محکوم شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید