مدافع استقلال رکورددار دریافت اخطار در لیگ برتر است

محمدحسین مرادمند هافبک استقلال در دقیقه 32 بازی تیمش مقابل رفسنجان کپر در محوطه جریمه خطا کرد و بلافاصله داور با کارت زرد جریمه شد. این اولین خطای پنالتی مدافعان استقلال در این فصل بود که مرادمند انجام داد. و کارت زردی که دریافت کرد، هشتمین اخطار او در این فصل بود.

مرادمند با کارت زردی که مقابل مس رفسنج در هفته چهاردهم دریافت کرد، تعداد اخطارهای این فصل را به هشت اخطار رساند تا بیشترین کارت را در استقلال و لیگ برتر داشته باشد. این مدافع تاکنون دو بار تلاش کرده و در صورت دریافت دو اخطار دیگر، برای سومین بار در این فصل مجازات خواهد شد.

مرادمند 8 کارت زرد از داوران دریافت کرد و 11 بار برای این تیم به میدان رفته است و این تعداد در این تعداد دیدار اخطارهای نسبتا زیادی دریافت کرده است.

محمد دانشگر دیگر مدافع میانی استقلال که در این دیدار نیز با دریافت چهارمین اخطار خود در این فصل برای اولین بار محرومیت خود را امتحان کرد، دومین بازیکن دارای کارت آبی است. دانشگر آخرین بازی نیم فصل اول در مسجد سلیمان مقابل نفت مسجد سلیمان را به دلیل حذف از دست داد. جلسه ساعت 15 روز پنجشنبه 23 دی ماه در مسجد سلیمان برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید