مدافع ملی پوش پرسپولیس به کدام ستاره های استقلال حمله می کند

مدافع ملی پوش پرسپولیس به کدام ستاره های استقلال حمله می کند

پرسپولیس و استقلال در حالی که قرمزها تا آخرین لحظات با گل عالیشاه پیش بودند به تساوی رسیدند، اما با غفلت مدافع پرسپولیس و اعلام یک پنالتی به سود استقلال، دربی صد و دوم با تساوی به پایان رسید و دو تیم به اشتراک گذاشتند. نکته ها. بازی دو تیم آنقدر ضعیف بود که نمی توان از مشکلات فنی صحبت کرد. اما این دیدار پر از داوری و اتفاقات حاشیه ای بود.

در روزی که برای اولین بار در لیگ برتر شاهد در دسترس بودن VAR بودیم، مد فنادی فر داور دربی چندین بار از VAR استفاده کرد و در نهایت پس از بررسی صحنه، پنالتی استقلال اعلام شد. استقلالی ها اگرچه معتقد بودند داور باید یک پنالتی دیگر به آنها می داد، اما به دلیل تساوی در لحظات پایانی، آبی ها در پایان عملکرد این تیم خوشحال شدند و حتی پس از تساوی، از کنار زمین جشن زیادی گرفتند. تیم ناراحت دربی اما پرسپولیس بود که در دقایق پایانی پیروزی را با تساوی عوض کرد. بازیکنان پرسپولیس در دیدار با استقلال به شدت از بازی داور ناراضی بودند و امتیاز را هدیه داور و VAR به استقلال دانستند.

آنها چند صحنه را مورد بحث قرار دادند. ابتدا شهاب زاهدی مورد ضربه قرار گرفت و تعادل سهرابیان به هم خورد که داور پس از بررسی صحنه باز هم خطایی اعلام نکرد و دستور به ادامه بازی داد. صحنه دوم که تقریباً همه کارشناسان داوری هم عقیده بودند در دقیقه 60 رخ داد، خطای خشن حمیدی فر روی زاهدی منجر به کارت قرمز نشد و هافبک آبی ها از اخراج جان سالم به در برد. پرسپولیسی ها که به شدت از داوری اساسی فر ناراضی بودند، قبل از بازی مصاحبه ای انجام دادند و از عملکرد تیپ داوری انتقاد کردند.

محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع ملی پوش پرسپولیس که یکی از بازیکنان خوب تیمش در دربی بود، در واکنش به این صحنه های داوری و اتفاقاتی که در دربی رخ داد، حرف جالبی زد. کنعانی زادگان که تمایلی به مصاحبه نداشت، گفت: الان هر چه بگویم تاریخ می شود و ممکن است محروم شوم. فقط باید به بعضی چیزها بخندی. واقعا خنده دار است که شاهد چنین حکمی بودیم. وی در پاسخ به این سوال که با چه کسی صحبت می کند، گفت: خودشان بهتر می دانند…!