مدال برنز کشتی آزاد آسیا بر گردن قهرمان آذربایجان شرقی/ مصطفوی در اولین حضور


ساعت: 19:14
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1834157

قهرمانی کشتی آسیا و مغولستان؛

ملی پوش آذربایجان شرقی به مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، محسن مصطفوی تنها نماینده استان آذربایجان شرقی در اعزام تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2022 مغولستان در وزن 86 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

وی کار خود را صبح امروز با پیروزی 10 بر صفر مقابل مراد اورازگیلیف دولت ترکمنستان آغاز کرد اما در دور دوم مقابل دیپاک پونی دارنده مدال نقره جهان از هند با نتیجه 6 بر صفر شکست خورد تا از مرحله نیمه نهایی باز بماند.

آزاداکار اجابوشیری از کشورمان که باز هم با برد و باخت روی میز شانس قرار گرفت، با توجه به فینالیست شدن نماینده هند برای کسب مدال برنز راهی دیدار رده بندی شد.

محسن مصطفوی در دیدار قهرمانی کشتی گوان اوک کیم مقابل کره جنوبی به مصاف حریفان رفت و در این دیدار با نتیجه 4 بر صفر به برتری رسید و در سکوی سوم مدال برنز را از آن خود کرد.

بدین ترتیب ملی پوش استان آذربایجان شرقی در اولین حضور خود در مسابقات قهرمانی آسیا خوش درخشید و توانست تیم ملی کشورمان را سربلند کند.


پایگاه اطلاع رسانی آنایی کسب مدال برنز مسابقات کشتی قهرمانی آسیا را به محسن مصطفوی به این ورزشکار غیور و جامعه ورزش استان به ویژه خانواده کشتی تبریک می گوید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید