مدرسه 12 کلاسه مهر محمد آباد کرمان افتتاح شد


ساعت: 11:19
تاریخ انتشار: 14/29/1400
کد خبر: 1816715

با حضور نوری وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، مدرسه 12 کلاسه مهر محمدآباد «مکتب الرضا(ع)» کرمان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; صبح امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش مدارس 12 کلاسه سایت مسکونی مهرمحمدآباد کرمان کشف و مورد بهره برداری قرار گرفت.
هدایتی مدیر عامل نوسازی مدارس کرمان در مراسم افتتاحیه این پروژه آموزشی گفت: خدا را شکر که در سومین سفر وزیر آموزش و پرورش به کرمان امروز شاهد افتتاح یک مدرسه 12 کلاسه در یکی از مناطق حاشیه شهر هستیم. کرمان به دلیل تراکم بالای ساختمان های مسکونی مهر «نیاز فوری به فضای آموزشی جدید احساس می شد.
یکی از اعضای شورای فنی استان با ارزیابی حمایت های معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس روستایی گفت: 42 میلیارد ریال اعتبار انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه شهر کرمان از کمبود فضای آموزشی رنج می برد، خاطرنشان کرد: با تکمیل پروژه های نیمه تمام اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، کمبود فضای آموزشی در کرمان به خصوص پروژه پروژه های جبرانی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید