مدیر مجموعه ورزشی «آزادی» از زحمات وزیر ورزش و جوانان تشکر کرد


ساعت: 14:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۹
کد خبر: 1916956

مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت: گواهینامه انطباق کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اولین بار از زمان تاسیس استادیوم فوتبال آزادی با حمایت و مدیریت وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اخذ شد. در کشور.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا فادلی مدیر مجموعه ورزشی آزادی با اشاره به اخذ مجوز اولیه حرفه ای ورزشگاه آزادی مطابق با الزامات AFC گفت: خوشبختانه پس از بررسی های متعدد توسط شرکت بین المللی مورد تایید مرکز ملی گواهینامه گواهی انطباق با الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ورزشگاه آزادی صادر شد تا پس از ارائه به کنفدراسیون فوتبال آسیا تاییدیه نهایی را دریافت کند.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی بیان کرد: به نمایندگی از جامعه ورزش از دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان هستم که در این مدت با جدیت پیگیر موضوع رفع مشکلات و موانع بر سر راه مناسب سازی بوده اند. استادیوم ورزشی آزادی به الزامات کنفدراسیون آسیا و از هیچ کمکی دریغ نکردند، ممنون و سپاسگزارم. بی شک بدون راهنمایی و حمایت همه جانبه ایشان این امر محقق نمی شد.

وی افزود: از سوی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور که مدیریت و پیگیری این امر را از صفر تا صد بر عهده داشت و تلاش شبانه روزی ایشان در تمامی مراحل کار انجام شد. گره گشایی و وسواس او برای اجرای هرچه بهتر برنامه ها – خوب است. قدردانی می کنم که کاستی ها و مشکلات ورزشگاه آزادی هر چه زودتر برطرف شود.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تصریح کرد: روزی نبود که آقای یوسفی در گزارش کارهای انجام شده قرار نگرفته باشد، تاکید ایشان بر این است که در آزادی کار با بالاترین کیفیت در کوتاه ترین مهلت ممکن انجام شود. . مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور علاوه بر مشاوران و کارشناسان مجرب حاضر در پروژه، چند مشاور نخبه جدید را نیز به مجموعه کار اضافه کرد تا با خرد جمعی و تصمیم گروهی، آزادانه بهترین اقدامات انجام شود. با حمایت آنها در هیچ بخشی از پروژه هیچ نگرانی برای ما وجود نداشت.

فضلی ادامه داد: اخذ مجوز حرفه ای در استادیوم ورزشی آزادی برای اولین بار از زمان تاسیس این مجموعه محقق شده و این می تواند نوید روزهای خوبی برای ورزش فوتبال ملی و باشگاهی ما باشد. این حادثه حاصل همدلی، مدیریت، تلاش و انسجام همه ارکان از وزارت ورزش و جوانان گرفته تا شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، مجموعه ورزشی آزادی و کارشناسان و پیشکسوتان و کارشناسان میدان

وی افزود: من و همکارانم در مجموعه ورزشی آزادی به عنوان مسئولین ورزش کشور آماده هرگونه اقدام اصلاحی برای رفع موانع و مشکلات موجود هر چند کوچک هستیم. در این راستا از نظرات و پیشنهادات متخصصان و صاحب نظران این حوزه استفاده خواهیم کرد تا با خرد جمعی در جهت توسعه ورزش کشور گام برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید