مدیر نقل و انتقالات پرسپولیس: وقتی مهاجمی به ایران نمی آید چه کار کنم؟

مدیر نقل و انتقالات پرسپولیس: وقتی مهاجمی به ایران نمی آید چه کار کنم؟

محمد محمدی در حاشیه دیدار دوستانه پرسپولیس و امید درباره شرایط تیم پرسپولیس اظهار داشت: به لطف خدا شرایط تیم ما بسیار خوب است و همه چیز طبق برنامه است و انشالله نفر آخر می خواهد. توسط کادر فنی بازیکن هجومی است و با تیم کامل وارد مسابقات می شود. همانطور که می دانید ما تمام تلاش خود را برای به خدمت گرفتن این مهاجم انجام می دهیم اما آنها کمی آزاردهنده هستند.

وی در مورد اینکه چه کسانی مانع کار هستند، گفت: اجازه دهید آقای درویش، مدیرعامل باشگاه، همه مشکلات را به تفصیل بیان کند. اما ما تمام خواسته های بازیکنان را برآورده می کنیم، موافقیم که او چه می خواهد و چقدر می خواهد و همه چیز خوب پیش می رود، اما در دقیقه 90 به باشگاه ایمیل زد و آنها به من گفتند به ایران نرو.

نایب رئیس پرسپولیس ادامه داد: این بازیکن برزیلی مشکلی نداشت و در این باره مصاحبه کردم. در مورد مبلغ اختلافی وجود نداشت اما متاسفانه در دقیقه 90 منصرف شد. حالا نمی دانم چرا گفتند به ایران نرو.

وی درباره شایعه اختلاف گل محمدی و درویش گفت: نمی دانم درباره چه چیزی صحبت کنم. ما زیاد به شایعات توجه نمی کنیم و کارمان را با قدرت انجام می دهیم. من فقط از کسانی که انتقاد می کنند خواهش می کنم کمی منصف باشند و ببینند دو سه فصل اخیر چگونه بوده و امسال چطور است. ما به انتقاد معتبر احترام می گذاریم. تمام تلاش خود را می کنیم تا خواسته هواداران را برآورده کنیم، اما اجازه دهید منتقدان کمی منصف باشند.

محمدی در خصوص مهم ترین مشکل پرسپولیس یعنی کمبود مهاجم گفت: انشاالله همه مشکلات را با جزییات و دقیق توضیح می دهیم تا هواداران حق داشته باشند از اتفاقاتی که در آمدن کاسیانو رخ داده انتقاد کنند. ما هم تمام تلاش خود را می کنیم، اما بعضی جاها این مشکلات از دست ما خارج است. وقتی بازیکن نمی خواهد به ایران بیاید چه کار کنم؟ باشگاه باید چه کار کند؟

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره شکایت باشگاه ذوب آن در خصوص انتقال اسدبیگی گفت: اداره حقوقی ما پیگیر این موضوع است من یک هفته مریض بودم و امروز نامه را دیدم. دوستان ما در واحد حقوقی باشگاه این موضوع را زیر نظر دارند. قطعا وکلای باشگاه ما بدون درخواست کاری انجام نمی دهند. اگر مشکلی وجود داشته باشد، واحد حقوقی ما آن را پیگیری می کند و من نمی توانم در این مورد اظهار نظر کنم.

وی در پاسخ به اینکه شرایط تیم امید چندان مناسب نیست و شما هم با مهدوی کیا صحبت کرده اید و حتی مربی خارجی تیم هم گلایه کرده و این تیم به بازی کشورهای مسلمان هم اعزام می شود اما باشگاه ها هستند. نه اینکه چه بازیکنان تیم امید، او گفت: فقط می توانم بگویم متاسفم. شرایط تیم امید خوب نبود حالا شرایط خیلی بدتر شده است. به عنوان دوست مهدوی کیا فقط می توانم بگویم که باید اسطوره هایمان را گرامی بداریم و آنها را خسته نکنیم و دست از کار بکشیم.

محمدی با بیان اینکه در این شرایط شاید بهتر باشد ایران نیز مانند عراق از بازی‌های دولت اسلامی خارج شود، گفت: متأسفانه وضعیت همین است، اما بحث عقب‌نشینی مطرح نبود. من با آقا مهدی در این مورد صحبت نکرده ام.

وی در پایان تاکید کرد: قطعا یک مهاجم به پرسپولیس اضافه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید