مذاکره پرسپولیس با مغانلو جدی شد؟

مذاکره پرسپولیس با مغانلو جدی شد؟

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان دیدار این تیم با استقلال که با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

گل محمدی اوایل گفت: دربی جالبی بود. همه کسانی که بازی را تماشا کردند لذت بردند. نیمه اول برای ما خیلی خوب بود و بازی را به خوبی کنترل کردیم. گل خوبی زدیم. متأسفانه گل اول را به دلیل بی دقتی و عدم دقت به ثمر رساندیم که مشکوک به کمین بود.

وی افزود: به نظرم صحنه گل اول شبیخون بود. می توانستیم گل دوم را هم بزنیم اما فرصتی را از دست دادیم. در ابتدای نیمه دوم باز هم گل انتقالی را دریافت کردیم. باید لوکیشن بهتری داشتیم بعد از گل دوم استقلال خوب کار کردیم و به زمین حریف پاس دادیم. موقعیت های خوبی داشتیم، خدا را شکر توانستیم گل تساوی را بزنیم. در مجموع می توانستیم برنده شویم. بازیکنان ما انرژی زیادی دادند. بازیکنان ما حق پیروزی داشتند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص غیبت دو مهاجم خارجی و تغییر سیستم و ترکیب تیم مقابل استقلال تصریح کرد: دو روز مانده به بازی اتفاقاتی افتاد که قابل پیش بینی نبود. یک هفته قبل از آن شیخ دیابات مجروح شد. دو مهاجم متخصص را از دست دادیم. امروز طوری بازی کردیم که نبود آنها احساس نشد. یک بازی هجومی انجام دادیم. بازیکنانی که در این پست بازی می کردند موفق به ایجاد موقعیت شدند. انتظار داریم خط حمله یا چهار بازیکن جلو با هم کار کنند و پاس‌ها و پاس‌های خوبی بدهند. تیم ما امروز عملکرد خوبی داشت. توانستیم به محوطه جریمه حریف پاس بدهیم، ترکیبی کار کنیم و از خط دفاعی آنها فرصت بگیریم.

گل محمدی در واکنش به گلزنی گلسیانی و عدم حضور مهاجم متخصص گفت: باید این روند را ادامه دهیم، اگر بخواهیم فکر کنیم دو مهاجم را از دست داده ایم، بازی های بعدی را از دست داده ایم. کار سخت تر است. لوکادیا بهترین گلزن لیگ بود و شیخ نیز عملکرد خوبی را پشت سر می گذاشت. داشتن آنها می تواند به روند تهاجمی تیم کمک کند. سعی می کنیم این شکاف را با تمرین ها و موقعیت های بیشتری پر کنیم. کار دیگری نمی توانیم بکنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا لوکادیا به ایران برمی گردد؟ گفت: نمی دانم. اگر بخواهد برگردد دربی را از دست داده است. شاید این مسابقه سرنوشت قهرمانی را رقم بزند. نمیدونم برمیگرده یا نه آیا بازگشت او می تواند مثمر ثمر باشد یا خیر. در بهترین و سخت ترین شرایط، وقتی یک مهاجم را از دست می دهید، برای او و تیم سخت تر می شود. نحوه برخورد با این مشکل و بازیکنان و هواداران; بازی حساسی برای تیم ما بود.

گل محمدی درباره تیم لوکادیا و برنامه پرسپولیس در غیاب او چه می شود؟ گفت: نمی دانم برمی گردد یا نه. منافع باشگاه باید تامین شود. درویش و هیات مدیره قطعا در این مورد تصمیم خوبی خواهند گرفت. شاید بحث از مدیریت فراتر رفته است. این اتفاق افتاد و من نمی توانم آن را توضیح دهم زیرا نمی دانم قصد دارد برگردد یا نه.

سرمربی پرسپولیس درباره برنامه خط حمله و احتمال خرید بازیکن خارجی تصریح کرد: ابتدا باید تکلیف لوکادیا مشخص شود. شاید تا چند روز دیگر مشخص شود. باید صبر کنیم. نمی توانم پاسخ دقیقی بدهم. اگر او برنگردد، باید حمله را تقویت کنیم. این اتفاق دو روز پیش افتاد. ما در دربی بودیم و خیلی به آن فکر نمی کردم. بزار ببینیم چی میشه.

گل محمدی درباره شایعاتی مبنی بر جذب شهریار موگانلو مهاجم سپاهان گفت: زمانی که به نقل و انتقالات نزدیک می شویم، شایعات و نام هایی به گوش می رسد که صحت ندارد، الان خیلی غیرحرفه ای است که در مورد بازیکن دیگری صحبت کنیم و اگر قرار است صحبت کنیم، باید صحبت کنیم. پس از شروع انتقال انجام خواهد شد.

وی درباره اینکه چرا پرسپولیس زودتر قرارداد عیسی آل کثیر را جذب نکرد و آیا او می تواند جایگزین خوبی برای لوکادیا و شیخ دیابات باشد، گفت: دوران نقاهت عیسی و آمادگی کامل او برای بازی هنوز فرا نرسیده است. اگر بخواهد وارد تیم شود حداقل به دو ماه دیگر زمان نیاز دارد و باید یک بازی تدارکاتی انجام دهد. هنوز آن مرحله را طی نکرده است. قطعا در روزهای آینده با او دیداری خواهیم داشت. این آرزوی من برای مدت طولانی بوده است. از یک ماه پیش در مورد آن صحبت شده است. این به توافق طرفین واگذار شده است. عیسی می خواهد بماند.

سرمربی پرسپولیس درباره کم تماشایی دربی یادآور شد: کم تماشایی ضربه بزرگی به فوتبال ما و آینده فوتبال ایران است. نمی دانم چقدر طول خواهد کشید. حتی قبل از دربی اعلام شده بود که این دیدار با تماشاگر برگزار می شود. همه خوشحال بودیم. دلمان برای هوادارانمان تنگ شده است. ای کاش امروز می توانستیم این بازی خوب را جلوی هواداران انجام دهیم اما یک سری تصمیمات وجود دارد که نه فدراسیون می تواند بگیرد و نه سازمان لیگ. یک سری تصمیمات از بالا گرفته می شود و ما متوجه نمی شویم. نمی دانم چه زمانی درهای ورزشگاه به روی هواداران باز می شود. فوتبال برای هواداران است و بدون آنها فوتبال هیچ لطف و سلیقه ای ندارد. امیدوارم تصمیماتی گرفته شود که تیم ها از حضور تماشاگران و هواداران خود استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید