شهریار مغانلو در یک قدمی یاغی شد

24 ساعت است که شهریار مغانلو دستمایه شایعات مختلفی است که بر این اساس احتمال بازگشت این بازیکن به پرسپولیس وجود دارد. همانطور که قبلا گفته شد، به نظر می رسد قرمزها قصد دارند انتقام انتقال عیسی آل کثیر به سپاهان را با جذب موگانلو از رقیب اصفهانی خود بگیرند، اما مشکل اینجاست که این بازیکن با سپاهان قرارداد دارد و طبیعتا باید از باشگاه جدا شده رضایت نامه خود را بگیرد. .

باشگاه پرسپولیس که با مغانلو به تسویه حساب مالی کامل رسیده است، متعهد به کسب رضایت نامه این مهاجم شده تا رضایت مدیرعامل سپاهان ساکت را برای صدور رضایتنامه جلب کند.

باشگاه سپاهان حاضر نیست رضایت نامه مهاجم خود را به پرسپولیس صادر کند. گفته می شود ساکت به موگانلو خبر داده که رضایتنامه او برای استقلال صادر می شود اما برای پرسپولیس نه.

همین موضوع حالا باعث شده شایعه جدیدی مطرح شود که بر اساس آن احتمال حضور این بازیکن در استقلال وجود دارد. به نظر می رسد آبی ها به دنبال معاوضه سعید مهری با فرشاد احمدزاده بودند، اما مقاومت موریس در برابر جدایی احمدزاده این تعویض را رد کرد، اما حالا که سپاهان برای موافقت با موگانلو نرم شده است، بعید نیست که استقلال دوباره شانس خود را امتحان کند. یکی از چهره های سرشناس سپاهان را جذب کرد. آرام آرام و البته مهری می توانست با مغانلو معاوضه شود.

البته در اینکه مغانلو ترجیح رنگی برای پرسپولیس دارد شکی نیست اما وقتی مهرداد محمدی استقلالی می شود دور از ذهن نیست که مغانلو هم استقلالی شود. ظاهراً بند فسخ قرارداد مقانلو 800 هزار دلار است، این را هم اضافه کنیم که سپاهان به مغانلو اعلام کرده است که رضایت شما را به جز پرسپولیس برای تیم های رقیب صادر می کنیم، زیرا قصد تقویت رقیب خود را نداریم. داستانی که طبیعی به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید