آخرین سخنان سپاهان به مغانلو: نه پرسپولیس! فقط می توانی به استقلال بروی!

امروز یکی از خبرگزاری ها خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس که با مغانلو به توافق کامل مالی رسیده، متعهد شده رضایت این مهاجم را بگیرد تا او بتواند رضایت مدیرعامل سپاهان ساکت را برای صدور رضایتنامه جلب کند.

طبق شنیده های خبرنگار فوتبال، باشگاه سپاهان نمی خواهد رضایت نامه مهاجم خود را برای پرسپولیس صادر کند. گفته می شود ساکت به موگانلو خبر داده که رضایتنامه او برای استقلال صادر می شود اما برای پرسپولیس نه.

همین موضوع حالا باعث شده شایعه جدیدی مطرح شود که بر اساس آن احتمال حضور این بازیکن در استقلال وجود دارد. به نظر می رسد آبی ها به دنبال تعویض سعید مهری با فرشاد احمدزاده بودند، اما مقاومت موریس در مقابل جدایی احمدزاده این تعویض را رد کرد، اما حالا که سپاهان از موافقت با موگانلو صرف نظر کرده است، بعید نیست که استقلال دوباره شانس خود را امتحان کند. قطعات معروف سپاهان و البته مهری را می توان با مغانلو عوض کرد.

البته در اینکه مغانلو ترجیح رنگی برای پرسپولیس دارد شکی نیست اما وقتی مهرداد محمدی استقلالی می شود دور از ذهن نیست که مغانلو هم استقلالی شود. ظاهراً قرارداد مغانلو بند آزادسازی 800 هزار دلاری دارد. این را هم اضافه کنیم که سپاهان به مغانلو اعلام کرده است که رضایت شما را به جز پرسپولیس برای تیم های حریف صادر می کنیم زیرا قصد تقویت رقیب خود را نداریم. داستانی که طبیعی به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید