واکنش عجیب بازیکن پرسپولیس به نتیجه دربی: فقط می توانی لبخند بزنی!

تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در دربی 102 پایتخت به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این دیدار حساس با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

فرشاد فرج پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود و فکر می کنم بهتر بازی کردیم و شایسته برد بودیم اما نشدیم. بچه ها تمام تلاش خود را کردند و فقط می توان لبخند زد.

وی ادامه داد: الان اگر بخواهیم صحبت کنیم قوانینی وضع می کنند که محرومیت ها و جریمه های سنگین دارد. فکر می کنم لبخند گویای همه چیز است.

فرجی در پاسخ به این سوال که صحنه دوم پنالتی بودن را باور نمی کرد؟ وی تصریح کرد: من نظر شخصی می دهم و صحنه را مرور می کنم، همه چیز مشخص است. تازه فهمیدیم چرا استقلالی ها اینقدر روی VAR اصرار کردند. ما مستحق یک تساوی نبودیم و برد کمترین چیزی بود که شایسته آن بودیم.

وی درباره تعویض زودهنگام پرسپولیس و خستگی بازیکنان این تیم تاکید کرد: این را قبول ندارم. ما هر چهار، پنج روز یک بار بازی داریم و بیشتر تعویض ها به دلیل خستگی زودرس است. ما همه چیزمان را گذاشتیم و همه بچه ها همه چیزشان را گذاشتند. مسابقه تمام شد اما اگر فیلم مسابقه را تماشا کنید همه چیز را متوجه می شوید و نیازی نیست از ما بپرسید.

فرجی درباره تنش بین خود و بازیکن استقلال پس از گل تساوی گفت: دلیلی برای صحبت درباره تیم حریف وجود ندارد و من درباره تیم خودمان صحبت می کنم. فقط بعد از گل به بازیکن حریف گفتم که باید به هواداران حریف احترام بگذارد. فکر می کنم آنها در جو بازی بودند و تساوی برایشان ارزشمند بود و افتخار را به دست آوردند. البته حق داشتند.