رئیس جمهور به من گفت حق نداری حرف بزنی

رئیس جمهور به من گفت حق نداری حرف بزنی

روز جدید نماینده تبریز در مجلس در خصوص محدودیت های سفر اخیر ابراهیم رئیسی به تبریز و خروج وی از مجلس، گفت: روزی که با رئیس جمهور دیدار کردیم، هر چقدر اعلام کردم که باید به عنوان نماینده تبریز صحبت کنم، رئیسی نگفت. نشان داده شود بگذار حرف بزند

احمد علیرضا بیعی گفت: زمانی که برنامه سفر آقای رئیسی به ما اعلام شد، بر اساس تقسیم بندی شمال، جنوب و مرکز استان تصمیم گرفته شد که سخنران انتخاب شود. نمایندگان پایتخت منطقه مرا به عنوان رئیس انتخاب کردند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه دو بار نزد آقای رئیسی رفتم و به ایشان گفتم که من نماینده تبریز هستم و باید صحبت کنم، ایشان به حرف من توجهی نکردند و به صراحت به آقای رئیسی ایسی گفتم که اگر به من اجازه صحبت بدهد، جلسه را ترک می کنم و چون دیدم همچنان به من توجهی نمی کند، جلسه را ترک کردم و اعلام کردم که هرکس به مردم بی اعتنایی کند، سرنوشت او محکوم به شکست است و کاملاً واضح و آشکار است.

علیرضا بیگی گفت: آقای رئیس جمهور به من گفته که شما به عنوان نماینده تبریز حق ندارید صحبت کنید. بعد از اینکه من جلسه را ترک کردم، آقایان تصمیم گرفتند از دیگر نمایندگان مرکز استان بخواهند که از طرف من صحبت کنند. حتی از آقای پزشکیان خواستند که به جای من صحبت کند، اما ایشان گفتند که در مورد آقای علیرضا بیگی صحبت کنیم نه شخص دیگری. بالاخره آقای میرتاج الدینی به جای من صحبت کردند. یعنی در واقع مشکل من همین بود و آقای رئیسی شخصاً با من مشکل دارد. متاسفم برای آقای رئیسی که توان شنیدن صحبت های نماینده مجلس را نداشت. در واقع آقای رئیسی ظرفیت شنیدن مخالفت ایشان را ندارد.

نماینده مردم تبریز گفت: من به آقای رئیسی گفتم که وجود ارز ترجیحی در این شرایط اقتصادی کشور کاملا ضروری است و حذف این ارز نمی تواند درآمد معقولی برای دولت داشته باشد، اما مانند سایر مسائل اینگونه نیست. هیچ توجهی به ما نکرد. نمایندگان ارز ترجیحی حذف شدند.

دیدگاهتان را بنویسید