چرا رئیس جمهور اینقدر حرف می زند؟ / بزرگترین بازنده در این شرایط رئیس است

چرا رئیس جمهور اینقدر حرف می زند؟  / بزرگترین بازنده در این شرایط رئیس است

روز جدید : رئیس جمهور به عنوان یک مقام ارشد کشور در کانون افکار عمومی قرار دارد و مردم منتظر شنیدن مهمترین اخبار و وعده ها از او هستند. برای رفع این نیاز، آقای رییسی اغلب مصاحبه می کند یا در مراسم شرکت می کند و همه آنها اخبار دریافت می کنند.

مجموعه سخنان رئیس جمهور انبوهی از وعده ها و احکام را به روح جامعه می فرستد که بخش مهمی از آن تنها انتظارات را بالا می برد. علاوه بر این، اقتصاد دستوری فقط نظم بازار و قیمت کالاها را مخدوش می کند. بنابراین رئیس جمهور در سخنرانی های بعدی خود به ناچار تأثیر حرفه ای گری گذشته را از بین خواهد برد. اما معمولاً کیسه صفرا رشد می کند و … بزرگترین بازنده در این شرایط خود رئیس جمهور است، زیرا به مرور زمان وعده ها و حرفه های مکرر برای مردم عادی می شود و حرف های او جدی گرفته نمی شود.

بدتر از آن این است که گاهی رئیس جمهور اطلاعات غلط می دهد و این می تواند برای اعتماد عمومی خطرناک باشد. به اینها خطاهای تصادفی که سوژه فضای مجازی می شود را اضافه کنید. شاید اگر مشاوران آقای ریسی همان دستوری را که آقای هاشمی به امام دستور دادند به رئیس جمهور یادآوری کنند، اعتبار رئیس دولت نیز حفظ شود.

دیدگاهتان را بنویسید