عجیب ترین شرط روش: حق نداری علیه من حرف بزنی!

عجیب ترین شرط روش: حق نداری علیه من حرف بزنی!

به نظر می رسد کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی مصر می خواهد شرایط خود را به کارکنان فدراسیون فوتبال تحمیل کند تا با ادامه تمرینات فراعنه در دوره بعد موافقت کند.

فدراسیون فوتبال مصر با وجود ناکامی تیم ملی در راهیابی به جام جهانی 2022 و شکست دردناک مقابل سنگال، اراده ادامه کار را دارد.

خبرهای نزدیک به سرمربی پرتغالی حاکی از آن است که کیروس برای ادامه حضور روی نیمکت تیم ملی مصر برای برخی از مسئولان فدراسیون شرایطی تعیین کرده است.

بر اساس گزارش ها، کیروش خواستار امضای قرارداد بلندمدت با فدراسیون فوتبال مصر و برگزاری اردوهای منظم در دوران حضورش در تیم ملی شد، حتی اگر زمان برگزاری این اردوها در دستور کار بین المللی تیم ها و روزهای فیفا نباشد.

کیروس همچنین از هیچ یک از اعضای هیئت مدیره فدراسیون فوتبال خواست که در مورد او در رسانه ها صحبت نکنند، به خصوص پس از آن که در گذشته شایعاتی وجود داشت که باعث عصبانیت سرمربی پرتغالی شده بود.

یکی از قوی ترین خواسته های او کاهش تعداد تیم های شرکت کننده در لیگ برتر مصر است. کیروش معتقد است که لیگ داخلی برای راهیابی به مسابقات بین المللی کافی نیست و اکثر مسابقات لیگ ضعیف برگزار می شود، بنابراین خواستار کاهش تعداد تیم های حاضر در لیگ از 18 به 16 تیم شد.

کیروش پس از سرمربیگری تیم ملی مصر، مقام چهارم جام عرب و مقام دوم جام ملت های آفریقا را به دست آورد و به مسابقات مقدماتی جام جهانی راه یافت اما موفق به کسب مقام نشد.

دیدگاهتان را بنویسید