واکنش عجیب وزیر ورزش به نتیجه دربی استقلال – پرسپولیس

واکنش عجیب وزیر ورزش به نتیجه دربی استقلال – پرسپولیس

سیدحمید سجادی در مجمع عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با بیان اینکه باشگاه های پرسپولیس و استقلال در ابتدای حرفه ای شدن هستند، اظهار داشت: وقتی تیمی به سمت حرفه ای شدن پیش می رود باید رفتار و عملکرد سازمانی در مسیر تبدیل شدن به یک تیم تغییر کند. حرفه ای.

وی با تاکید بر اینکه در مسیر خصوصی سازی باید به مغرب زمین توجه بیشتری شود، خاطرنشان کرد: استقلال و پرسپولیس زمان می برد تا خودشان را به روز کنند و به فوتبال نزدیک شوند و همه اینها باعث دلگرمی هواداران می شود.

سجادی با اشاره به بازی هفته گذشته شهرورد گفت: تفاضل یک گل نشان دهنده سطح فنی بالای فوتبال کشورمان است. در گذشته برای دربی از داوران خارج از کشور استفاده می کردیم، اما چند سالی از داوران خوب کشورمان استفاده می کردیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه فوتبال جایگاه خود را در کشور پیدا کرده است، افزود: جوانان زیادی به فوتبال علاقه دارند و به خصوص تیم های استقلال و پرسپولیس هواداران زیادی را به دست آورده اند. در این راستا، رهبری ما نیز باید به سمت سبک جدیدی حرکت کند که جهان ادامه دارد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به مسابقات فوتبال جام جهانی قطر اشاره کرد و افزود: چند ماه پیش جام جهانی را در قطر پشت سر گذاشتیم. در این رویداد مهم، همه ما با سبک جدید فوتبال، استانداردها، امکانات، باشگاه‌ها، تیم‌ها و خیلی چیزهای دیگر آشنا شدیم.» از دارایی‌ها، امکانات و جنبه‌های فنی تیم‌ها آموختیم و در واقع جام جهانی را می‌توان نام برد. یک کلاس درس پیشرفته برای فوتبال. در کنار ما.

سجادی ادامه داد: رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان نایب رئیس کنفدراسیون آسیا است و قطعا آنچه را که در آسیا می بیند برای رشد و توسعه فوتبال در کشور اعمال خواهد کرد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به سطح بالای فوتبال ایران در آسیا تصریح کرد: فوتبال ما آقای آسیاست و نه چیز دیگر و این آقا باید در عمل نشان داده شود. ژاپن همیشه در این رشته نتیجه لازم را می گیرد. و ایران از نظر فنی در آسیا حرف اول را می زند.

وی با تاکید بر اینکه ایران می تواند به مرکز تمرین بسیاری از رشته ها در آسیا تبدیل شود، خاطرنشان کرد: 13 سال پیش قرار بود ایران مرکز آموزش بازی های بومی محلی آسیا و اقیانوسیه در جزیره کیش باشد. این نشان می دهد که ایران از نظر امکانات و استانداردهای ورزشی در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی ادامه داد: نیروهای جوان، ورزشکار و با اخلاق زیادی در کشور داریم که همه در کنار هم می توانند کشورمان را به مرکز آموزشی بسیاری از رشته های ورزشی تبدیل کنند و در 235 منطقه کشور حرفی برای گفتن داشته باشند.

سجادی با بیان اینکه فوتبال دنیا منتظر هیچکس نیست و به سرعت در حال تغییر و رشد است، گفت: باید به باشگاه های پرسپولیس و استقلال فرصت داد تا به سطح استاندارد صعود کنند.

دیدگاهتان را بنویسید