نتیجه وزیر ورزش در مدیریت باشگاه پرسپولیس چیست؟

نتیجه وزیر ورزش در مدیریت باشگاه پرسپولیس چیست؟

گلمعلی محمد علیپور یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به تازگی از سمت خود استعفا داد. پیش از او بیژن ذوالفقارانسب تنها عضو فوتبالی هیات مدیره پرسپولیس از سمت جدید کناره گیری نکرد و به سرعت از سمت وزیر ورزش کناره گیری کرد.

وزیر ورزش و جوانان که در هر مراسمی مهارت های خود را در رشته های مختلف ورزشی از جمله بیلیارد نشان می دهد، هنگام چیدمان مدیران خود در بخش های مختلف آشکارا در محاسبات اشتباه می کند. آنقدر که تسلط او در این ورزش زیر سوال می رود.

دو مدیر منصوب شده توسط سجادی استعفا داده اند، اما این یک واقعیت است که آقای وزیر قبل از تصمیم گیری مهم و حیاتی برای عضویت در هیئت مدیره، باید جلسات متعددی را با آن اعضا برگزار می کرد. آیا در این جلسات مشخص نبود که مدیران مورد نظر آقای وزیر نمی توانند در باشگاه پرسپولیس خدمت کنند؟ آیا سجادی نمی دانست علیپور و ذوالفقارنسب در هیات مدیره پرسپولیس حضور ندارند و برای آنها وظایف جدیدی تعیین کرده است؟

باشگاه پرسپولیس برای رسیدن به این نتیجه وزیر ورزش باید چند استعفای دیگر در مدیریت دید، شاید قبلا ورزشکار خوبی بوده است اما آیا لزوماً در مدیریت و تلاش اشتباه می کند؟ باید از سجادی پرسید که آیا این ضعف عمده ای در تجربه مدیریتی او نیست؟ و پس از آن چه؟

این بحث انتقادی ممکن است بی پایان نباشد. چون وزیر ورزش بدون توجه به نظر ما می تواند در مدیریت باشگاه «پرسپولیس» و دستور مدیران آن ارزیابی کند. ارزیابی منصفانه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید