باید مدیریت تیم را به مدیریت باشگاه تعمیم دهیم


ساعت: 19:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۸
کد خبر: 1816647

رئیس هیئت کشتی استان آلبورگ به عنوان سرپرست سازمان لیگ فدراسیون کشتی منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ طی حکمی از سوی علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، حمید جاری به عنوان رئیس جدید سازمان لیگ و جانشین عبدالمهدی نصیرزاده معرفی شد.

در دوران ریاست وی بر هیأت رزم استان البرز، انتقادات جدی از حاکمیت وی و افول شدید کشتی پایگاه استان وجود داشت.

حمید جاری پس از این انتصاب گفت: حضور من در راس سازمان لیگ در راستای اهداف فدراسیون کشتی برای ارتقا و توسعه لیگ کشتی بود. همانطور که رئیس فدراسیون کشتی بارها اعلام کرده است، لیگ کشتی در اولویت بعد از المپیک و جهانی است.

وی ادامه داد: هر چه لیگ بهتر و پویاتر باشد تیم های ملی قدرتمندتر می شوند. لیگ هم از نظر معیشتی و هم از نظر فنی از کشتی گیران و مربیان حمایت می کند و اسپانسرها با مراجعه به لیگ، امکانات تمرینی و کمپینگ را برای کشتی گیران فراهم می کنند.

وی درباره اهداف خود در برگزاری لیگ گفت: شروع لیگ های بزرگ سراسر کشور، لیگ دسته اول و همچنین حفظ لیگ برتر کشتی از مهمترین اهداف ما هستند. ما تمام تلاش خود را برای جذب اسپانسر برای کشتی و ورزش در لیگ انجام می دهیم و اگر بتوانیم بحث تیم داری را به مدیریت باشگاه گسترش دهیم، می توانیم خدمت بزرگی به کشتی کشور داشته باشیم.

رئیس سازمان لیگ گفت: اگر باشگاه ها در طول سال فعال باشند و بتوانند به صورت سالانه به حضور خود در لیگ ادامه دهند، مبارزه حامیان دائمی خواهد داشت و این امر باعث حضور سایر اسپانسرها و تمایل آنها به حضور می شود. در لیگ کشتی.”

وی همچنین تاکید کرد: اگر این امر به خوبی انجام شود، می‌توانیم لیگ باشگاه‌ها موسوم به جام باشگاه‌های جهان را برگزار کنیم که در واقع باعث تحریک بیشتر تماشاگران در سالن‌های کشتی، پخش تلویزیونی بیشتر مبارزه و آمادگی رزمندگان می‌شود. در ما در تمام طول سال خواهیم بود.

رئیس هیئت کشتی استان البرز با تایید انتصاب این هیئت خاطرنشان کرد: با توجه به صحبتی که با فدراسیون کشتی صورت گرفت و به دلیل اینکه حضور من در سازمان لیگ مستلزم صرف زمان و زمان زیادی برای انجام وظایف محوله و غیره است. فرصت برای اینجانب تا زمانی که امور هیئت پیچیده نشود، در اسرع وقت فردی به عنوان رئیس هیئت معرفی و سپس انتخابات برای تعیین تکلیف رئیس هیئت کشتی استان برگزار می شود. البرز.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه استان البرز پتانسیل بسیار بالایی دارد و در رده های اصلی کارهای خوبی انجام شده است که در صورت ادامه قطعا به نتیجه خواهد رسید. امیدوارم فردی شایسته و توانمند به عنوان رئیس هیئت کشتی این استان انتخاب شود و اینجانب به عنوان یکی از اعضای جامعه کشتی استان البرز آنچه را که لازم است انجام دهم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید