مرادی منتقدان را کاملا حذف کرد و حرمتش را از دست داد/ 3.5 میلیارد در 3 ماه به فدراسیون رسید/ وزنه برداری رشته عمومی نیست!


ساعت: 12:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855334

مصاحبه با رسانه های خارجی برنامه ریزی شده بود.

پیشکسوت و قهرمان وزنه برداری المپیک 2012 لندن گفت مصاحبه مرادی با رسانه های اپوزیسیون سعودی که دو بار یا بیشتر تکرار شد برنامه ریزی شده بود و احتمالا پیامی را به مدیران این کشور رسانده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ بهداد سلیمی، وزنه بردار پیشکسوت و قهرمان بازی های المپیک 2012 لندن درباره وضعیت فعلی تیم ملی گفت: ما دو سال پیش ابراز نگرانی کردیم که وزنه برداری وضعیت خوبی ندارد و خیلی بدتر از قبل شده است. ” من نمی دانستم بچه ها چه زمانی اردوگاه را ترک کردند و از رسانه ها متوجه شدم. شرایطی که به خاطر این اردو گذاشتند من خودم چند سال پیش با گوشت و پوستم لمس کردم و متوجه شدم حرف این عزیزان درست است. این مشکلات در گذشته بوده است، اما نه در این حد.

وی افزود: مردم می توانند کمک کنند و درد و مشکلات وزنه بردارانی را که در این رشته زمین خواری کرده اند و دارای مدرک مدیریت ورزشی هستند، بدانند. متأسفانه علی مرادی هرکسی را که به هر دلیلی از او انتقاد می کرد به حاشیه می برد و انتقاد می کرد. الان هم ورزشکاران قهرمان المپیک و جهان وقتی از مشکلات حرف می زنند نوعی یاغی خوانده می شوند. احترام به قهرمانان توسط فدراسیون و رئیس آن از بین رفته است. وقتی در دل ملی گرایان نشسته ام، دقیقاً متوجه می شوم که اکنون با شدت بیشتری چه کاری با ما انجام می شود.

سلیمی در خصوص مصاحبه مرادی با رسانه های اپوزیسیون عربستان گفت: نمی دانم متوجه اشتباه خود شده اند یا نه، زیرا فردای آن روز مشاور بانوان فدراسیون نیز در حمایت از مرادی با همین رسانه های خارجی مصاحبه کرد. شاید برای اولین بار این کار اشتباه باشد، اما وقتی 2 بار یا بیشتر تکرار شود، برنامه ریزی شده و ممکن است پیامی برای مدیران کشور داشته باشد و امیدوارم مدیران این پیام ها را دریافت کرده باشند.

این پیشکسوت وزنه برداری به بودجه فدراسیون اذعان داشت: قبول دارم که چانه بودجه وزنه برداری کم است و قطعا همینطور است. وزنه برداری با این همه مدال و قهرمان یکی از ضعیف ترین فدراسیون ها از نظر بودجه است، اما ما در مورد مسائل دیگری صحبت می کنیم. وی در دیدار ملی با صالحی امیری گفت: فدراسیون از ابتدای سال نزدیک به 3 میلیارد تن فولاد دریافت کرده است در حالی که سالن وزنه برداری متعلق به یک شرکت کنسرت است. با رئیس سالن صحبت کردم و گفت از ابتدای سال 400 میلیون تن به فدراسیون داده شده است.

وی در این خصوص تصریح کرد: با این شرایط نمی توان تصور کرد که فدراسیون الان پولی ندارد چرا که طبق شواهد در کمتر از 3 ماه 3.5 میلیارد به فدراسیون رسیده است. اگر هزینه کمپ بزرگسالان را پرداخت نکنند، کجا می خواهند خرج کنند؟ وزنه برداری جهانی نیست و قهرمانی است پس باید بودجه صرف قهرمانان آن شود.

قهرمان المپیک 2012 لندن در پایان گفت و گو با رادیو تهران ورزشی درباره پیش بینی های خود درباره آینده هالتر ایران گفت: با این شرایط اصلا به آینده خوشبین نیستم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید