مراسم افتتاحیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در فارس


ساعت: 12:08
تاریخ انتشار: 09/09/1401
کد خبر: 1914670

چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در فارس با رقابت 40 تیم 200 نفره آغاز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شیرازه ، چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در فارس در حالی آغاز شده است که 40 تیم پس از افتتاحیه در قالب 200 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شرکت کنندگان در تمامی رده های سنی خواهر و برادر به مدت 48 ساعت از صبح روز چهارشنبه 18 آذر لغایت جمعه 20 آذرماه به تولید محتوا در زمینه های انیمیشن، بازی های موبایل و نرم افزار تلفن همراه می پردازند و پس از پایان دوره مسابقه و داوری آثار برتر اعلام خواهد شد.

در مراسم افتتاحیه این رویداد، محمد صحت، رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس، اهمیت تولید چنین محتوایی را برشمرد و گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج ظرفیت مهمی برای شناسایی افراد توانمند برای استفاده بالا است. محصولات با کیفیت تکنولوژی در زمینه های مختلف در دنیای مجازی به ما این امکان را می دهد که با جنگ نرم و جنگ رسانه ای که امروزه توسط دشمنان انجام می شود، روبرو شویم.

وی در ادامه به عناوین و شرایط مسابقه اشاره کرد و افزود: شرکت کنندگان در بخش انیمیشن در موضوعاتی چون شیراز سومین حرم اهل بیت سلام الله علیها ایران اسلامی در مسیر پیشرفت شهید سلیمانی برای ایران و خون جوانان حرم لالا ته محتوا تولید می کند.

صحت ادامه داد: در قسمت بازی های موبایلی شرکت کنندگان با موضوعاتی همچون قرآن و عترت، بازی های آموزشی، اقتدار ایران زمین، سبک زندگی، گردشگری، خدمات شهری، سلامت و ورزش به تولید محتوا می پردازند.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در پایان به مشکلات نرم افزاری تلفن همراه نیز اشاره کرد و گفت: افراد حاضر در مراسم در این بخش به تولید محتوا در زمینه قرآن و عترت، جهاد و خدمت خواهند پرداخت. گردشگری، خدمات شهری، سلامت و ورزش و سبک زندگی محتوا تولید می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید