مراسم راهپیمایی شهدای کار در حرم میرجاوه آغاز شد


ساعت: 10:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۲
کد خبر: 1897045

مدیرکل تعاون، کار و رفاه سیستان و بلوچستان:

حامد آرامش گفت: با تلاش نهادهای مرتبط با وزارت متبوع و تکریم و خدمت رسانی به زائران پاکستانی اربعین حسینی، موکب مزین شده «شهدای کارگر» در حرم امام رضا (ع) میرجاوه راه اندازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون حامد آرامش مدیرکل تعاون، کار و رفاه سیستان و بلوچستان گفت: ادارات کل تعاون، کار و رفاه، رفاه، تامین اجتماعی، آموزش فنی و حرفه ای، سازمان تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگی کشوری، کارآفرینی امید صندوق، بانک رفاه کارگران، بانک توسعه تعاون و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به عنوان دستگاه های زیرمجموعه وزارت کار در استان و هلدینگ صدر تامین وابسته به شستا به زائران پاکستانی اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند. دو موکب

وی گفت: از ابتدای آغاز به کار موکب ها در حرم امام رضا (علیه السلام) در پایانه مرزی میرجاوه، با هماهنگی ستاد اربعین وزارت متبوع و ستاد اربعین استان، موکب های مربوط به وزارت تعاون، کار و مراقبت اجتماعی سخت تلاش می کند تا به عاشقان خدمت کند. و نزدیکان اباعبدالله الحسین که از کشور دوست و همسایه پاکستان وارد کشور می شوند پیشرفت هایی داشته اند.

اربعین حسینی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یادآور شد: علاوه بر توزیع غذای گرم و عرضه، خدمات تخصصی نهادهایی مانند مراقبت های اجتماعی، فنی و حرفه ای و مدیریت درمان تامین اجتماعی تامین اجتماعی استان در موکب شهدای کار استفاده می شود.

وی افزود: ارائه خدمات بهداشتی، ساماندهی زائران، حمل و نقل زائران معلول با ویلچر و توزیع وسایل کمک توانبخشی از خدمات اصلی موکب های مرکزی اربعین برای تعاون، کار و موسسات رفاهی اجتماعی سیستان و بلوچستان در مرز میرجاوه است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین محموله آب معدنی به ارزش 400 میلیون ریال توسط ستاد اربعین حسینی وزارت تعاون، کار و رفاه سیستان و بلوچستان از محل کمک های مردمی خریداری و تحویل ستاد اربعین استان شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید