مراسم شیرخوارگان حسینی در بیش از 100 نقطه استان سمنان برگزار می شود


ساعت: 12:13
تاریخ انتشار: 05/06/1401
کد خبر: 1886094

مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) استان سمنان:

عباسعلی طالب بیداحتی گفت: مراسم شیرخوارگان حسینی امسال 23 مردادماه و مصادف با هفتم ماه محرم در بیش از 100 نقطه استان سمنان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباسعلی طالب بیدتی مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان سمنان و نایب رئیس شورای شهر سمنان در تشریح مراسم شیرخوارگان حسینی در استان سمنان در گفت و گو با مرآت اظهار داشت: این مراسم. شیرخوارگان حسینی امسال در 23 مرداد ماه و مصادف با هفتم ماه محرم با حضور مادران و کودکان به ویژه نوزادان برگزار می شود.

رئیس مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) از استان با بیان اینکه مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) از سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرد، اظهار داشت: فعالیت خود را از سال 1381 آغاز کرده است. وی گفت: همزمان با اولین جمعه ماه محرم امسال، مراسم حسینی شیرکاورگان در 7 هزار و 500 نقطه در سراسر ایران و در هزار و 500 نقطه در 45 کشور جهان برگزار می شود.

عضو شورای شهر سمنان افزود: این مراسم با برنامه سخنرانی، مداحی، قرائت دعا و مراسم گهواره همراه بود و ساعت 10 صبح همزمان با سراسر دنیا مادران، مادران استان سمنان نوزادان خود را به یاری امام زمان تقدیم کردند. Aj) انجام خواهد داد.

اشاره به تهیه لباس برای نوزادانی که در مراسم شرکت می کنند; وی گفت: لباس نوزاد در ورودی محل برگزاری مراسم به شرکت کنندگان در این مراسم تقدیم می شود.

طالب بیدختی با بیان اینکه این مراسم ساعت 8 صبح در بیش از 100 نقطه استان سمنان برگزار می شود؛ وی یادآور شد: این مراسم در مسجد سمنان، حضرت ابوالفضل(ع) دامگان، حضرت مهدی(عج) مهدی شهر، حضرت علی اصغر(ع) سرخا، اعظم میامی، حضرت ابوالفضل(ع) آرادان، مسجد حضرت ولیعصر(عج) شهمیرزاد، فاطمیه ایوانکی، مهدیه بسطام، حسینیه شاهزاده علی اکبر (ع) بیارجمند و در حسینیه و مساجد روستاهای استان.

لازم به ذکر است مکان برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در شاهرود و گرمسار هنوز مشخص نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید