مراسم ضد آمریکایی در تهران و سراسر کشور تا دقایقی دیگر از ۲۲ آبان آغاز می شود


ساعت: 09:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908246

راهپیمایی یوم الله 22 آبان تا ساعاتی دیگر با حضور دانش آموزان، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم در تهران و شهرهای مختلف کشور آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اقشار مختلف مردم تا چند ساعت دیگر با حضور حماسی خود در راهپیمایی علیه استکبار یوم الله 13 آبانخشم و نفرت خود را از استکبار جهانی نشان داده و بار دیگر با رهبر معظم انقلاب و آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، مراسم 13 نوامبر امسال امروز به طور همزمان در بیش از 900 شهر و بخش از کشور برگزار می شود.

لازم به ذکر است که بیش از 3500 خبرنگار، فیلمبردار و عکاس خبری مراسم 13 نوامبر آنها اخبار را در سراسر کشور پوشش خواهند داد.


3204dbb3 bc37 4e7b 8b24 c1c1d871612f خبر خاکستری

مشاهدات میدانی خبرنگاران و تصاویر تلویزیونی نشان می دهد که افراد زیادی با پرچم ها و پلاکاردهای ایران در خیابان ها و چهارراه های منتهی به لانه جاسوسی آمریکا حضور دارند.

در تهران 110 خبرنگار و عکاس خارجی و بیش از 500 عکاس، گزارشگر و فیلمبردار داخلی مسئولیت پوشش این مراسم در مقابل لانه جاسوسی را بر عهده دارند.

سخنران این مراسم در تهران حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و پس از پایان مراسم مردم و دانشجویان به سمت محل برگزاری نماز جمعه دانشگاه تهران حرکت خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید