مراسم 12 بهمن در سراسر کشور برگزار می شود

ساعت: 16:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804551

مراسم دوازدهمین باخمن صبح روز سه شنبه با رعایت اصول بهداشتی در سراسر کشور و در تهران در معبد امام راحل با سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ متن دعوتنامه و فراخوان عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

به نام خدا

ستاد دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز برنامه های دهه مبارک فجر با شعار محوری «جشن ملی 1400» ضمن تبریک بهمن امام زمان (عج) سالگرد خمینی ایران اسلامی که با آرمان های والای شهدا و امام شهدا و انقلاب اسلامی در این مراسم شرکت می کنید. تجدید میثاق کنید و حول محور ولایت فقیه متحد شوید تا راه شهدا را ادامه دهید و امام خمینی (رحمه الله علیه) برگ زرینی در کتاب افتخارشان قرار دهند.

مراسم 12 بهمن سالگرد تاریخی ورود غرورآفرین و باشکوه امام امت به سراسر کشور و بویژه در بقعه مطهر امام راحل با سخنرانی دکتر محمد باکر کلیباف رئیس شورای اسلامی مجمع و حضور اقشار مختلف از ساعت 9 صبح با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود. سپس مردم مؤمن و انقلابی محل من خمینی رحمه الله در بهشت ​​زهرا (سلام الله علیها) در جوار شهدای هفتاد و دو تحصن کردند و از ساعت 11 صبح با یک سخنرانی یکی از کارمندان دولت به مناسبت این روزها.

لازم به ذکر است این مراسم همزمان با حرم مطهر امام راحل (رحمه الله) در بیش از 900 شهر و شهرستان در سراسر کشور و در مناطقی که به حضور و یاد امام خمینی (ره) مزین شده است. ) (مدرسه شکوفایی واقع در خیابان ایران، بیت امام در قم و زادگاه ایشان در خمین، محل سکونت ایشان در جماران و حسینیه، فرودگاه بین المللی امام خمینی و ترمینال شماره یک فرودگاه مهرآباد و در برخی مناطق خارج از کشور مانند اقامتگاه امام در نجف اشرف ترکیه و نوفلوشاتو در پاریس و …) مراسم های مختلفی به مناسبت نام و یاد امام راحل طبق دستورات بهداشتی برگزار می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از عموم مردم شهید پرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت می کند تا با حضور پرشور، گسترده و آگاهانه در مراسم ویژه گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و 12 بهمن در سراسر کشور شرکت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید