رویداد ملی آمریکا ارائه شده در پایگاه های بسیج سراسر کشور برگزار می شود


ساعت: 18:56
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879683

معاون فرهنگی و هنری بسیج مستضعفین گفت: در این هفته عملیات عظیم فرهنگی و گفتمانی انقلاب اسلامی با عنوان «رویداد ملی بدون نقاب آمریکا» برگزار می شود. پایگاه بسیج.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بسیج نیوز، سردار مقواساز معاون فرهنگی و هنری بسیج مستضعفین گفت: در این هفته عملیات عظیم فرهنگی و گفتمانی انقلاب اسلامی با عنوان رویداد ملی بدون نقاب آمریکا در تمامی پایگاه های بسیج برگزار می شود.

سردار مکواساز با تاکید بر لزوم تبدیل شدن شبکه ها و جبهه ها به «رویداد ملی بدون نقاب آمریکا» تاکید کرد: اقدام خواهد شد.

معاون فرهنگی و هنری سازمان بسیج با بیان اینکه مردم خرمشهر باید در جبهه فرهنگی آزاد شوند، تاکید کرد: برای موفقیت در این عرصه نیازمند فرهنگ بسیجی هستیم. ما باید قدرت فرهنگی بسیج را ارائه کنیم و اراده بسیجی را به رخ دشمن بکشیم.

وی افزود: عملیات شبکه فرهنگی و یک جبهه در مثلث عملیاتی که در حال شکل گیری است، ضلع اول این نوجوانان، ضلع دوم قرارگاه مکان محوری است که باید تشکیل شود و ضلع سوم همه مردمی است که باید تشکیل شود. باید شکل بگیرد.

سردار مکوازاز گفت: سازمان مستضعفان در راستای جهاد بسیج به دلیل شرکت در هفته حقوق بشر آمریکایی از 6 تا 12 تیرماه در تمامی پایگاه ها و مساجد سراسر کشور اقدام به برگزاری رویداد ملی با عنوان آمریکای مبدل می کند.

معاون فرهنگی و هنری بسیج افزود: این رویداد فرهنگی در قالب های مختلف هنری و فرهنگی در سطح محلات کشور برگزار می شود. آنها فیلم های مستند، مسابقات فرهنگی، کتابخوانی و یک بخش هنری از گرافیک های متحرک را برای نشان دادن تصویر واقعی از آمریکا برگزار می کنند.

سردار مکوا ساز گفت: بسیج بزرگترین شبکه مردمی فرهنگی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب است که شبکه ها و جبهه های بزرگی را به کار می اندازد و جوانان و نوجوانان خلاق را جذب می کند و کارهای گسترده ای را انجام می دهد.

وی افزود: گورکنان مساجد کشور با تائید شهدای مدافع حرم، فرهنگ ایثار و ایثار و جهاد تمام تلاش خود را برای برگزاری رویدادهای فرهنگی که در چارچوب رویدادهای ملی-مذهبی باشد به کار خواهند گرفت. “

معاون فرهنگی و هنری بسیج ادامه داد: این رویداد که با هدف تبیین جهاد و جذب جوانان و نوجوانان خلاق به عرصه جهاد برگزار می شود، در قالب مسابقات فرهنگی و هنری برگزار می شود. چندین بار تا پایان سال تکرار شد. ” کار باشکوه به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید