مراسم یادبود بانوی هنرمند پروانه معصومی در صومعه سرا برگزار شد+ تصاویر

مراسم بزرگداشت مرحومه پروانه معصومی محبوب و سرشناس در روستای مناره بازار صومعه سرا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری موج گیلان

مراسم یادبود هنرمند محبوب و مشهور فقید پروانه بی گناه در محل سکونت 30 ساله خود روستای مناره بازار ولسوالی طاهر گوراب شهرستان صومعه در استان مقدس امامزاده سید زکی این روستا برگزار شد.

در این مراسم جمعی از هنرمندان و اهالی روستا حضور داشتند.

مراسم بزرگداشت هنرمند پروانه معصومی در شهرستان صومعه سرا

حجت الاسلام والمسلمین کریمیان، استاد دانشگاه گفت: مرحومه پروانه معصومی الگو و پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون، خاطرات خوبی از خود به جای گذاشت و از شهر به روستا مهاجرت کرد و با مردم همگام بود. روستا.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه هنر می تواند تأثیرگذار و ماندگار باشد که می تواند در انسان تحول ایجاد کند و هنری توأم با زیبایی و فضیلت است، افزود: این هنرمند هنری را اجرا کرد که در خدمت ارزش ها، سنت های حسنه، انقلاب و در خدمت به مردم

مراسم بزرگداشت هنرمند پروانه معصومی در شهرستان صومعه سرا

و افزود: من از تصاویر تلویزیونی این خالق با اخلاق را می شناسم و همسایه ها از منشا کارهای خیر و خدمت او به مردم روستا صحبت کردند.

فرزند مرحومه پروانه معصومی نیز از مهمان نوازی خوب مردم روستای مناره بازار و مردم گیلان قدردانی کرد و گفت: مادرم همیشه از صفا، اخلاص و محبت مردم این روستا می گفت.

مراسم بزرگداشت هنرمند پروانه معصومی در شهرستان صومعه سرا

نماینده مردم صومعه سرا در شورای اسلامی با برشمردن ویژگی های اخلاقی و برخورد صادقانه خود با مردم گفت: این هنرمند به نام ایران علاوه بر اینکه در جمع مردم روستای مناره بازار بود، راهنما و مشوق هنرمندان گیلانی بود. و صومعه سرا و حضور مردم و هنرمندان در مراسم تشییع و امروز در مراسم یادبود این مرحوم، نشان از جایگاه ارزشمند هنری و مردمی وی دارد.

در این مراسم از تابلوی مرحوم پروانه معصومی اثر هنرمند گیلانی محمد جمتکش رونمایی شد.

مراسم بزرگداشت هنرمند پروانه معصومی در شهرستان صومعه سرا



آیا این خبر مفید بود؟