کلیه مدارس پل و صومعه سرا در کشور برچیده می شود


ساعت: 06:15
تاریخ انتشار: 1401/03/14
کد خبر: 1854803

وزیر آموزش و پرورش گفت: تمامی مدارس کوپری و کاناکسی در مناطق فقیرتر و کم برخوردار کشور که تعداد دانش آموزان در آن زیاد است، جمع آوری می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یوسف نوری پنجشنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان افزود: تاکنون جلساتی برای تفکیک کلاس های کوپری و کناکسی در کشور با خیران مدارس و ستاد اجرایی فرمان امام برگزار شده است.


وی گفت: دانش آموزان بازمانده از تحصیل نیز می توانند با استفاده از شبکه شاد و مدرسه کشوری به تحصیل خود ادامه دهند.

نوری با اشاره به اینکه امسال سال خوبی برای آموزش و پرورش کشور از نظر توزیع و ساخت تجهیزات خواهد بود، گفت: به همین منظور دو مجتمع آموزشی بزرگ در شهر پیامبر اعظم (ص) بندرعباس احداث می شود. و یک نماینده آموزش و پرورش و آموزش و پرورش در منطقه لیرداف شهرستان یاسک به اداره آموزش و پرورش ارتقاء می یابد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: تاکنون 75 هزار میلیارد ریال در سفرهای استانی رئیس جمهور به استان های مختلف برای جبران کمبودهای سخت افزاری حوزه به آموزش و پرورش اختصاص یافته است.

وزیر آموزش و پرورش روز پنجشنبه ۱۹ خرداد با ورود به هرمزگان عازم شرق استان شد و از مناطق آموزشی در مناطق صعب العبور و کوهستانی شهر یاسک بازدید کرد.

یوسف نوری در آن روز نمایشگاهی از صنایع دستی دانش آموزان هنرستان های فنی و حرفه ای استان هرمزگان را افتتاح کرد و با نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز دیدار کرد.

وی پس از ورود به بندرعباس مورد استقبال استاندار هرمزگان، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل آموزش و پرورش استان قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید