کارکنان سازمان صومعه سرا زحمات زیادی دارند


ساعت: 16:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816315

نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با کارکنان سازمان آرامستان ها:

حجت الاسلام آل هاشم گفت: کار شما بسیار سخت است و افراد کمی می توانند آن را بپذیرند، بنابراین به دلیل سختی درخواست، ثواب بیشتری دارید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آناج، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار با کارکنان سازمان آرامستان ها در شهرداری تبریز گفت:

وی ادامه داد: این کاملا درست است که انسان باید تسلیم هر چیزی باشد که مناسب است، فقط نوع رفتن و دیر یا زود فرق می کند، پیر و جوان، خانم و آقا همه رفته اند، پس باید مراقب اعمال خود باشیم. و رفتار، پس بیایید برویم.

نماینده ولی فقیه در تبریز خطاب به کارکنان سازمان آرامستان گفت: البته کار شما بسیار سخت است و افراد کمی می توانند این کار را بپذیرند، بنابراین با توجه به سختی های درخواست، اجر بیشتری دارید.

وی با اشاره به هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: کسانی که در وادی رحمت کار می کنند به عنوان ماموران وزارت اطلاعات زحمت می کشند و نمی توانند کار و در نتیجه حقوقشان را ارتقا دهند. بالاتر است.”

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: امسال به دلیل ولادت امام زمان (عج) فصل بهار داریم و اگر خدا بخواهد امام زمان (عج) به شما پاداش این جایزه را خواهد داد. .

وی با اشاره به کشتار شیعیان در پاکستان و عربستان گفت: در 35 سال گذشته 370 عملیات علیه شیعیان در پاکستان انجام شده است که 1700 کشته و 4650 زخمی برجای گذاشته است. در عربستان 81 نفر برای بیان عقاید خود اعدام شدند که 41 نفر شیعه بودند امیدواریم موعود به این ظلم پایان دهد.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: مرگ برای همه وجود دارد اما شکل آن متفاوت است و خوشا به حال شهدای راه خدا.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید