مراسم یادبود تقلید کنندگان در سالن اجتماعات سنگلج برگزار می شود


ساعت: 13:19
تاریخ انتشار: 1401/06/17
کد خبر: 1896027

مراسم تجلیل از پیشکسوتان و میم خوانان شرکت کننده در دوازدهمین رویداد ملی و اولین رویداد بین المللی «صاحبدلان» به همت اداره کل هنرهای نمایشی در سالن نمایش سنگلج با حضور مدیران هنری و میمک های تهران برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم تجلیل از پیشکسوتان و میم خوانان شرکت کننده در دوازدهمین رویداد ملی و بین المللی «صاحب دلان» با حضور مدیران و میمک های هنری استان تهران به همت اداره کل هنرهای نمایشی روز شنبه 28 شهریور 1401 در سالن اجتماعات سنگلج برگزار می شود. .

دومین بخش از رویداد هنری «صاحبدلان» با عنوان تعزیه عاشورایی در دهه سوم محرم الحرام امسال از شنبه 9 مرداد لغایت دوشنبه 16 شهریور به مدت 10 شب از ساعت 20 با حضور 10 گروه و اجرای تعزیه خوانندگان شهرستان های تهران در محوطه بیرونی مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان و عزاداران حسینی بود.

این مراسم از سالها تلاش برای معرفی و اعتلای این هنر پرفورمنس از بزرگان و پیشکسوتان عرصه میم خوانی تجلیل خواهد شد.

همچنین از تمامی اعضای گروه های میم از شهرستان های تهران که در دومین قسمت از رویداد هنری فضای باز «صاحب دلان» در تئاتر شهر به اجرای تعزیه پرداختند نیز تقدیر و تشکر خواهد شد.

دوازدهمین رویداد ملی و بین المللی صاحب دلان به دبیری محمود فرهنگ از تیرماه سال جاری با تاکید بر نمایش های مذهبی در سراسر کشور در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید