مرتضی پورعلی گنجی با این شرایط پرسپولیسی می شود!

مرتضی پورعلی گنجی با این شرایط پرسپولیسی می شود!

در روزهای اخیر صحبت هایی مبنی بر علاقه باشگاه پرسپولیس برای جذب مرتضی پورعلی، گنجی، مدافع ملی پوش تیم ملی کشورمان مطرح شده است. اما نه پرسپولیس و نه این بازیکن پاسخ دقیقی به این سوال ندادند. پورعلی گنجی بازیکن تیم چین در شهر شنژن پس از مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی و بهبودی نسبی مدتی است که از میادین دور بوده است.

با خبر شدیم باشگاه پرسپولیس دور مذاکره با این تیم ملی را انجام داده است. رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای مذاکره با پورعلی گنجی جلسه ای برگزار کرد اما هنوز توافق نهایی و 100 درصدی حاصل نشده است.

صحبت از این جلسه شد که طرفین علاقه ای به رسانه ای شدن ندارند اما بحث مالی مطرح نشد. با این حال شنیده ها حاکی از آن است که پورعلی گنجی از پرسپولیس خواسته تا یک تیم قدرتمند را برای فصل آینده ببندد. این بازیکن در سال قبل از جام جهانی 2022 قطر خواستار بسته شدن تیم قدرتمندی شد که بتواند عملکرد قابل توجهی داشته باشد تا جایگاه خود را در تیم ملی فوتبال کشورمان به دست آورد.

از آنجایی که طرف های این مذاکره علاقه ای به رسانه ای شدن این موضوع ندارند، احتمالا این خبر را تایید نخواهند کرد، اما آنچه واقعیت دارد، مذاکراتی است که بین رضا درویش و مرتضی پورعلی گنجی انجام شده و احتمالا باید منتظر این موضوع باشیم. دور بعدی مذاکرات و توافق احتمالی پرسپولیس بازیکن باشید; بیچاره علی گنجی پیش از این در یکی از برنامه های تلویزیونی تمایل خود را برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس اعلام کرده بود و به نظر می رسد پس از چندین سال اخبار ضد و نقیض در این زمینه، همبازی سابق ژاوی در السد قطر می تواند پرسپولیسی شود.

دیدگاهتان را بنویسید