مرتضی پورعلی گنجی را یک پرسپولیسی بدانید

مرتضی پورعلی گنجی را یک پرسپولیسی بدانید

همانطور که به تازگی اعلام کرده بودیم مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی که چند ماه پیش قرارداد خود را با شنژن چین فسخ کرد، مذاکرات خود را برای پیوستن به پرسپولیس برای پوشیدن پیراهن قرمز در فصل آینده آغاز کرده است. مرتضی در چند روز اخیر چندین بار با مدیرعامل پرسپولیس مذاکرات لازم را انجام داده و به توافقات خوبی رسیده است.

در دو جلسه ابتدایی مذاکرات توافقات کلی صورت گرفت اما از چند روز پیش جزییات صورت گرفت و پورعلی گنجی با پیوستن به پرسپولیس موافقت کرد. مرتضی که پیش از این سابقه همکاری با یحیی گل محمدی را دارد، رابطه بسیار نزدیکی با سرمربی پرسپولیس دارد و حتی برای رسیدن به شرایط ایده آل مدتی با این تیم تمرین کرد.

پورعلی گنجی پس از مصدومیت شدید و عمل جراحی مدت ها تمرینات فشرده ای را آغاز کرد تا مشکلی برای بازی پیش نیاید. مرتضی در مصاحبه هایش که از علاقه اش به پرسپولیس و بازی در این تیم هم می گوید دوست دارد در سال قبل از جام جهانی بازی کند تا یکی از مسافران تیم ملی برای جام جهانی باشد. پورعلی گنجی در مذاکرات با پرسپولیسی ها به توافق نهایی رسیده و قرار است تا چند هفته دیگر موضوع به صورت رسمی اعلام شود. پرسپولیس در این فصل مشکلات جدی در خط دفاعی داشت و عملکرد خط دفاعی این تیم خوب نبود.

با آمدن پورعلی گنجی به احتمال زیاد خط دفاعی پرسپولیس شکل بهتری پیدا می کند هرچند مرتضی مدت هاست در این دیدار غایب است. نکته جالب در مورد پورعلی گنجی این است که او هر سال در فصل نقل و انتقالات یکی از بازیکنانی بود که به پرسپولیس پیوست. مرتضی که در نفت تهران بازی کرد و به تیم ملی پیوست، در سال های اخیر ترجیح داده فوتبال خود را خارج از ایران دنبال کند و از نظر مالی قراردادهای بسیار بهتری نسبت به لیگ ایران امضا کند.

پورعلی گنجی از زمان حضور برانکو در پرسپولیس هر سال در لیست نقل و انتقالات این تیم قرار دارد اما به دلیل قرارداد یا پیشنهادات بهتر از بازگشت به ایران محروم است اما حالا در آستانه جام جهانی تصمیم به بازگشت گرفته است. به ایران و بازی در تیم محبوبش گفتنی است، قرارداد پورعلی گنجی با پرسپولیس 2 ساله خواهد بود و این بازیکن تا پایان لیگ بیست و سوم بازیکن پرسپولیس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید