شماره مرتضی پورعلی گنجی در پرسپولیس مشخص شد

شماره مرتضی پورعلی گنجی در پرسپولیس مشخص شد

جواد کاظمیان در صفحه شخصی خود نوشت: «مرتضی ایان، به پرسپولیس خوش آمدی!» بازیکن سابق پرسپولیس همچنین افزود: آقایان لطفا بازیکن بدجنس نخرید، تی شرت پرسپولیس را به هیچکس نپوشید!

نکته قابل توجه اما قسمت اول ماجرای جواد کاظمیان بود که تایید می کرد باشگاه پرسپولیس با مرتضی پورعلی گنجی مذاکره کرده و حتی به توافق نهایی هم رسیده است. پیش از این رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر این موضوع را تایید کرده بود و مخفیانه گفته بود که مدافع تیم ملی و علیرضا بیرانوند فصل آینده در پرسپولیس بازی خواهند کرد.

در همین رابطه شنیدیم باشگاه پرسپولیس پیراهن شماره 8 مرتضی پورالینجی را کنار گذاشته است! رضا اسدی که با سر و صدای زیاد و به عنوان یکی از گران ترین خریدهای پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی به این تیم پیوست، نتوانست در اندازه دلخواه ظاهر شود. قرارداد اسد با پرسپولیس در پایان این فصل به پایان می رسد اما باشگاه هنوز پیشنهادی برای تمدید آن به هافبک دفاعی بالا نداده است.

بعید است اسد فصل بعد در پرسپولیس بماند و اگر بماند بعید است قراردادی مشابه پارسال ببندد یا شماره 8 را بپوشد! دیگر کاندیدای پیراهن شماره 8 پرسپولیس به گفته هواداران این تیم می تواند احمد نورالهی باشد.

هافبکی که در زمان غیبت مرتضی پورعلی گنجی در تیم ملی هم پیراهن شماره 8 را بر تن می کرد! اگرچه اخبار ضد و نقیضی مبنی بر پایان همکاری شباب الاهلی با احمد نورالهی و بازگشت به پرسپولیس شنیده می شود، اما این امر بعید به نظر می رسد.

او یک سال دیگر با اماراتی ها قرارداد دارد و بعید است با توجه به رقم سنگین قراردادش حاضر به فسخ این همکاری باشد. بنابراین مرتضی پورعلی گنجی برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس مشکلی نخواهد داشت. او که بارها به طور تلویحی از علاقه دوران کودکی اش به پرسپولیس صحبت کرده، حالا می تواند به تیم محبوبش بپیوندد و پیراهن گرانبهای شماره 8 را بر تن کند.

پیراهنی که در گذشته توسط افراد بزرگ پوشیده شده بود مانند؛ حسین کلانی، ناصر محمد هانی، مرتضی کرمانی مقدم، محتبی محرمی … و علی کریمی.

بد نیست یادآوری کنم؛ مرتضی پورعلی گنجی پس از خداحافظی علی کریمی از تیم ملی و نظر کارلوس کی روش، پیراهن شماره 8 تیم ملی کشورمان را بر تن کرد!

دیدگاهتان را بنویسید