مردی که ۷ بطری مشروبات الکلی نوشیده بود زنده شد و جان خود را از دست داد

به گزارش CNN، جسد اینفلوئنسر 34 ساله چینی “سان جیانگ” 12 ساعت پس از پخش زنده در پلتفرم Devin – که گمان می رود نسخه چینی Tik Tok باشد – توسط خانواده اش پیدا شد.

او در 16 می، 7 بطری مشروب چینی بایجیو را در یک پخش زنده از حساب کاربری خود در این پلتفرم چینی نوشید. این مشروب چینی بسیار قوی است و میزان الکل آن 30-60 درصد است.

گفته می شود این اینفلوئنسر چینی در یک چالش آنلاین به نام «PK» در رقابت با اینفلوئنسر دیگر در این پلتفرم چینی شرکت کرده است.

مردی که ۷ بطری مشروبات الکلی نوشیده بود زنده شد و جان خود را از دست داد

در چالش «PK» معمولا دو اینفلوئنسر برای دریافت هدایا یا جوایز مخاطبان خود با هم رقابت می کنند و بازنده مسابقه با مجازات مواجه می شود.

یکی از دوستان این اینفلوئنسر چینی گفت که وقتی خانواده سان جیانگ او را پیدا کردند، او قبلاً مرده بود و زمانی برای انتقال او به بیمارستان وجود نداشت.
ویدیوی آنلاین صحنه نوشیدن این اینفلوئنسر چینی توسط مقامات شبکه Devine کشیده شده است.

لازم به ذکر است که تاکنون در بسیاری از موارد چالش های آنلاین خطرناک (و بعضاً ماجراجویانه و احمقانه) عواقب مرگباری را به دنبال داشته و نگرانی خانواده های نوجوان را از پخش زنده برنامه ها در بسترهای ارتباطی آنلاین افزایش داده است.

مردی که ۷ بطری مشروبات الکلی نوشیده بود زنده شد و جان خود را از دست داد

برخی از چالش هایی که در شبکه تیک توک به خصوص در میان جوانان رخ می دهد، بسیار خطرناک بوده و عواقب مرگباری در پی داشته است.

اوایل امسال، یک نوجوان پس از شرکت در «چالش بنادریل» در TikTok جان خود را از دست داد و یک کودک دیگر نیز در «چالش سکوت» جان باخت.

در سال 2022، گروهی از نوجوانان در چالش فرشته مرگ تیک توک در اندونزی از جلوی وسایل نقلیه در حال حرکت پریدند.

دیدگاهتان را بنویسید