مرد پرسپولیسی، سومین بازیکن گیل نووی در تیم ملی

مرد پرسپولیسی، سومین بازیکن گیل نووی در تیم ملی

تیم ملی فوتبال ایران برنامه هایی برای آماده شدن برای اولین فیفا در سال 2023 دارد که این برنامه ریزی زمانی اتفاق افتاد که تیم ملی پس از جدایی کارلوس کی روش چندین ماه بدون سرمربی بود و اخیرا امیر قلعه نویی سکان هدایت ایران را برعهده گرفت.

با انتخاب قلعه نویی، خیلی ها منتظرند ببینند نسبت به زمان دراگان اسکوچیچ و کارلوس کی روش، هر دو سرمربی تیم ملی در یک سال گذشته، چه تغییراتی در لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی ایران ایجاد خواهد شد. .

قلعه نویی اردوی تدارکاتی را از 7 اسفند آغاز می کند و 12 فروردین در اولین دیدار تدارکاتی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف روسیه می رود.

فدراسیون فوتبال در تلاش است تا یک دیدار تدارکاتی دیگر را برای تیم ملی رقم بزند تا امیر گیل نویی و ملی پوشان کشورمان از این اردو نهایت استفاده را ببرند.

در همین راستا سرمربی تیم ملی لیست بازیکنان مورد نظر خود را به فدراسیون فوتبال داده است که مرحله به مرحله اسامی این افراد مشخص می شود.

اولین بازیکنی که دعوتش به تیم ملی ایران رسانه ای شد، سردار آزمون، مهاجم تیم بایرلورکوزن آلمان بود. آرماند دورن، مدیر برنامه های این بازیکن به رسانه های روسی خبر داد که برای تست مقابل روسیه در ترکیب ایران حضور خواهد داشت.

سپس نوبت به امیرحسین حسین زاده 22 ساله که در باشگاه شارلوا بلژیک بازی می کند، رسید تا خبر دعوتش به تیم ملی را دریافت کند.

همچنین رسانه های کرواسی گزارش دادند که صادق محرمی، مدافع راست باشگاه دیناموزاگرب که یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی در سال های اخیر بوده، به اردوی ایران دعوت شده و پس از بازی به تهران خواهد رفت. مسابقات باشگاهی

انتظار می رود سایر لژیونرهای تیم ملی از جمله مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش در لیست امیر قلعه نویی قرار بگیرند و اواخر اسفندماه به اردوی تیم ملی ایران اضافه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید