سردار آزمون: آقای گیل نووی، از شما متشکرم زیرا…

در روزهای اخیر یکی از مهم ترین سوالات مربوط به تیم ملی مربوط به عدم حضور سردار آزمون در اردوی دانش آموختگان امیر گلنویی است. غیبت ستاره بایرلورکوزن در این اردوی تیم ملی به خصوص پس از انتشار تصاویری از والیبال آزمون در گنبد، سر و صدای زیادی به پا کرد.

اما امروز سردار بالاخره با امیر گالنووی صحبت کرد تا به مسائل پیرامون این موضوع پایان دهد. او حالا در گفت و گو با “ورزش سه” به تشریح اتفاقات چند روز گذشته پرداخت که مشروح آن را اینجا می خوانید.

* تصور اشتباهی در مورد والیبال بازی من وجود داشت
دیدم چند روز پیش عکس هایی از من در حال بازی والیبال منتشر کردند که برخی فکر می کردند توهین به تیم ملی است اما هرگز اینطور نبود. علی دایی یکی از الگوهای من است که همیشه با علاقه و فداکاری برای تیم ملی به یادگار مانده و همیشه سعی کرده ام اینطور باشم. در مورد حضورم در سالن والیبال ماجرا از این قرار بود که در گنبد چهار نفره برگزار می شد و به اصرار همشهریانم و برای خوشحالی آنها در این مسابقات شرکت می کردم. هیچ وقت دوست نداشتم به تیم ملی پشت کنم و این بار اینطور نبود. حتی از بایرلورکوزن برای بازی والیبال مجوز گرفتم.

*علی دایی برای همه ما الگوست
الگوی اکثر بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران علی دایی است. ما هم این پیراهن را از علی دایی به ارث برده ایم و همیشه سعی می کنیم مثل او باشیم. امروز دیدم یکی از پیشکسوتان پرسپولیس گفت ما از تیم ملی همه چیز داریم و درست است. ما همیشه به تیم ملی پایبند هستیم و رابطه ما با تیم ملی بی قید و شرط است. هر زمان که تیم ملی به من نیاز داشته باشد با تمام توان در خدمت تیم خواهم بود.

*برای مسائل شخصی مرخصی گرفتم
بحث غیبت من در اردوی تیم ملی فقط به مسائل شخصی مربوط می شد. برای انجام یکسری کار نظامی به گنبد آمده بودم. همچنین همسرم باردار است و من خواستم در این مواقع در کنار او باشم. همچنین از آقای کالا نوی تشکر می کنم که این مشکل را درک کردند و اجازه دادند در کنار خانواده و همسرم باشم.

* از رفتار حرفه ای آقای قلعه نویی سپاسگزارم
امروز با آقای کلانوی تماس گرفتم و مفصل با او صحبت کردم. اگر هم چیزی بوده، فقط یک سوء تفاهم است و مشکلی بین ما وجود ندارد و می خواهم با قدرت و با تمام وجود به کارم در تیم ملی ادامه دهم. همچنین از آقای کالانوی که دیروز در کنفرانس مطبوعاتی از من حمایت کرد تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم در آینده اعتماد ایشان را جبران کنم.

* من سرباز تیم ملی هستم و با جان و دل می جنگم
همانطور که گفتم من همیشه با جان و دل برای تیم ملی کشورم بازی کرده ام و تا زمانی که لباس تیم ملی را بپوشم به این کار ادامه خواهم داد. حتما در اردوهای بعدی با تمام توان حاضر می شوم تا با بچه ها برای یک هدف یعنی قهرمانی در جام ملت های آسیا بجنگیم.

*ما همدردی هستیم و می خواهیم برای افتخار تیم ملی تلاش کنیم
من دیروز بازی ایران و روسیه را تماشا کردم. پسرها خیلی خوب بازی کردند. ایران در سال های اخیر همیشه نشان داده که به یک نفر وابسته نیست و هر وقت تیمی بوده موفقیت هایی کسب کرده ایم. از این به بعد هم همینطور خواهد بود و قطعا با آقای کالانوی برای موفقیت و قهرمانی در جام ملت های آسیا می جنگیم و از بهترین توانایی هایم در تیم ملی استفاده خواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید