ایجاد “متشکرم، رهبر من” از جامعه پرستاری

ساعت: 11:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799390

روابط عمومی سازمان نظام پرستاری از ایجاد «مدیر متشکر» به منظور قدردانی از مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب و جلب توجه دستگاه های اجرایی برای پاسخگویی به مطالبات پرستاران و تقویت جامعه پرستاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وی با اشاره به روابط عمومی سازمان نظام پرستاری، اعلام کرد: بیانات ارزنده حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در مراسم روز پرستار و تاکید مجدد آن بر اعمال قانون تعرفه های پرستاری تعداد پرستاران و توجه به ایمنی محیط کار پرستاران در دل پرستاران برای برآوردن نیازهای آنها.

هم اکنون جامعه فهیم و قدرشناس پرستاری کشور با حضور در «پویش سپاس رهبرم» که در پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری به نشانی www.ino.ir قرار دارد، مراتب قدردانی خود را از مقام معظم رهبری اعلام می دارند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پرستاری، متن پویش سپاس رهبرم به شرح زیر است:

«بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع پرستاران بارقه های امید را در دل پرستاران زنده کرد. کلماتی که برای جامعه پرستاری بسیار ارزشمند است و نشان دهنده شناخت دقیق آنها از مسائل پرستاری است.

رهبر معظم انقلاب به درستی لازمه اساسی پرستاران را «تقویت جامعه پرستاری» اعلام کردند و گفتند: قضیه تاج نشان داد که اگر جامعه پرستاری تقویت نشود، همین الان ضربه خواهیم خورد.

رهبر معظم انقلاب بار دیگر بر اجرای قانون تعرفه های خدمات پرستاری تاکید کردند و گفتند: از وزارت بهداشت می خواهم که موضوع تعرفه ها را در این دولت پیگیری و اجرا کند و در ادامه بر لزوم استانداردسازی نسبت پرستاران تا تخت‌های بیمارستانی پرستاران نباید به عنوان کارگران فصلی دیده شوند.

ما پرستاران و امضاکنندگان نهضت قدردانی از رهبر، به مواضع حکیمانه و دلسوزانه رهبر معظم انقلاب در حمایت از پرستاران و توجه به مطالبات جامعه پرستاری می بالیم. وظیفه خود را در اجرای دستورات اعلیحضرت انجام دهید. در بودجه 1401 باید الزامات اجرای دستورات ایشان را در نظر بگیرند و بر خلاف گذشته اجازه ندهند که دستورات رهبر معظم انقلاب مورد بی توجهی و انحراف قرار گیرد.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید