جامعه پرستاری ما پر از افتخار و آثار حماسی است


ساعت: 02:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۱
کد خبر: 1915027

معاون بهداشت و پدافند بیولوژیک سپاه روح الله استان مرکزی:

امینی گفت: امروز جامعه پرستاری ما سرشار از سربلندی و حماسه است و این عزیزان مشعل امید و نشاط را در نظام اسلامی زنده نگه داشته و پرچمدار عزت و افتخار هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ محمدتقی امینی معاون بهداشت و پدافند زیستی سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در حاشیه تجلیل از پرستاران و کارکنان مجتمع پزشکی تارولا اراک با اشاره به اینکه حضرت زینب اسوه صبر، مقاومت و بردباری است، گفت: روز پرستار مصادف با ولادت رسول کربلا، جلوه ای از زیباترین روحیه ایثار، مجاهدت و فداکاری است.

وی افزود: پرستاران عزیز احیاگر زندگی مردمی هستند که از مرز خستگی عبور می کنند و امید را به زندگیشان می آورند و قطعا توصیف زحمات پرستاران سخت است و نام و تلاش این عزیزان همیشه جاودانه خواهد بود.

سرهنگ امینی تاکید کرد: امروز جامعه پرستاری ما مملو از سربلندی و حماسه است و این عزیزان مشعل امید و نشاط را در نظام اسلامی زنده نگه داشته و پرچمداران عزت و عزت هستند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس و در زمان شیوع ویروس کرونا شاهد بزرگ‌ترین جلوه‌های تلاش پرستاران عزیز بوده‌ایم و پرستاران حق دارند فرشتگان به مردم خدمت کنند.

معاون بهداشت و حفاظت بیولوژیک سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: امروز به مناسبت گرامیداشت روز پرستار و ولادت حضرت زینب(س) در خدمت جمعی از پرستاران و کارکنان بودیم. مجتمع های بالینی سپاه اراک.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید