مرد پرسپولیسی به تیم ملی برمی گردد؟!

مرد پرسپولیسی به تیم ملی برمی گردد؟!

پیمان فهری در نشست خبری کاروان اعزامی به بازی های آسیایی هانگجو گفت: در حال حاضر 1050 ورزشکار، مربی و سرپرست در سایت بازی ها ثبت نام کرده اند. 26 فدراسیون مدارک خود را به طور کامل ارائه کرده اند و 5 فدراسیون نیز باید مدارک خود را ارائه دهند و انتخاب شده اند. ما به آنها این فرصت را دادیم که در آخرین لحظه نام خود را اعلام کنند. بازدیدهای منظمی از فدراسیون ها داریم و از رئیس کمیته ملی المپیک بابت تزریق بودجه در ماه های پایانی سال تشکر می کنم و هیچ یک از درخواست های مالی فدراسیون ها از سوی کمیته ملی المپیک برای برگزاری و اعزام اردوها رد نشده است.

فهری در خصوص لباس کاروان گفت: در آینده نزدیک خبرهای خوبی را اعلام می کنیم و لباس های خوب را انتخاب می کنیم و قول می دهیم یکی از بهترین شرایط پوشش لباس کاروان باشد. برای پرواز به چین منتظریم ببینیم محدودیت های پرواز به چین برداشته می شود یا خیر. اگر امکان پرواز روزانه وجود ندارد، باید پرواز چارتر باشد. اگر مانند المپیک، 48 ساعت پس از مسابقه محدودیت هایی برای خروج از روستا وجود داشته باشد، این می تواند کار سختی باشد. چون 4 مرحله اعزام و برگشت داریم و برخی از ورزشکاران می توانند تا پایان پرواز تا 5 روز در روستا بمانند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این پروتکل ها مشابه پروتکل های المپیک خواهد بود، گفت: نامه ای از سوی شورای المپیک آسیایی به چین ارسال شده است که در آن نسبت به تاج و تخت ابراز نگرانی کرده است. بیشتر پروازها به هانگژو نیستند و بسیاری از کشورها خواستار لغو پروتکل ها شده اند.

فهری درباره اینکه آیا فدراسیون کشتی جزو فدراسیون هایی بود که مدارک را ارسال نکرد، بیان کرد: فردا آخرین روز است و 3 فدراسیون تماس گرفتند و اسامی خود را اعلام کردند. مدارک کشتی آماده است و مشکلی نداریم، ثبت نام ها انجام شده است. مبارزان از اهمیت بازی های آسیایی آگاه هستند. ارزیابی ما این است که تیم کشتی خوبی اعزام شود و فدراسیون را به حال خودش رها کند. ما با آنها در تماس هستیم و بازی های آسیایی برایشان مهم است. مطمئن شوید که آنها نیز اهمیت مشکل را می دانند.

سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی و در گفتگو با مهدوی کیا گفت: امروز دوباره با فدراسیون فوتبال تماس گرفتم و در مورد لیست صحبت کردم. قرارداد او نهایی نشده است و من چند هفته پیش با کامرانی فر صحبت کردم. امروز با دفتر مجیدی تماس گرفتم و نتوانستم با او صحبت کنم. قرار است فردا اسامی اعلام شود و 40 نفر از لیست اصلی انتخاب شوند. قول دادند که در این ماه وضعیت قرارداد با کادرفنی مشخص شود.

فهری گفت: دوپینگ تبدیل به یک بحران شده است و چه برنامه ای برای جلوگیری از بازی های آسیایی دارید. برای المپیک زمستانی از افراد اعزامی تست دوپینگ گرفته اند و هر هفته نمی توان آزمایش داد. در صورت نیاز مورد آزمایش قرار گرفتند. با ستاد مبارزه با دوپینگ هماهنگی هایی صورت گرفته و پس از تکمیل لیست بلندبالا تست ها به صورت تصادفی و هدفمند پیگیری می شود و هر ورزشکاری که شانس اعزام داشته باشد، تست دوپینگ می گیرد.

وی در خصوص وضعیت بلاتکلیف فدراسیون ها یادآور شد: یکی از دغدغه های ما وضعیت این فدراسیون ها است. خوشبختانه انتخابات آنها در حال انجام است و ما نگرانی خود را اعلام کرده ایم. امیدواریم انتخابات این چند فدراسیون دیگر یا برگزار شود یا برای سرپرستی آنها تعیین تکلیف شود، این وظیفه ما نیست و فقط ابراز نگرانی می کنیم.

فهری در پاسخ به این سوال که لباس کاروان ها برند ایرانی است یا خارجی، گفت: بگذارید این موضوع نهایی شود و بعد توضیح کامل می دهم. فکر می کنم دو جلسه دیگر در ستاد بازی ها نهایی شود و بعد اعلام کنیم. سعی می کنیم زمان را تلف نکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید