مرد محبوب پرسپولیسی برمی گردد؟

مرد محبوب پرسپولیسی برمی گردد؟

حمیدرضا گرشبسبی درباره شرایط تیم فولاد خوزستان در رقابت های لیگ برتر و تقویت این تیم گفت: همانطور که هواداران عزیز فولاد خوزستان می دانند در شرایطی قرار گرفتیم که پنجره نقل و انتقالات بسته شد و تعدادی از بازیکنان تیم را ترک کردند. . خدای ناکرده دنبال بهانه نیستیم و این چیزی است که همه می دانند. با این حال از زمانی که آمدیم سعی کردیم بازیکنی را ترک نکنیم و بازیکنانی را که قرارداد نداشتند تمدید کنیم.

وی افزود: در بحث تقویت تیم اما پنجره بسته شد و گفته شد که مثلا فلان باشگاه بازیکنانی را تعیین کرده است، تکلیف آنها مشخص است و با بازیکنان مورد نظر خود مذاکره و قرارداد می بندند. بدون هیچ محدودیتی ما آبروی خودمان را داریم و اینطور نیست که بنشینیم و کاری نکنیم. هواداران عزیز مطمئناً می دانند اما کسانی هستند که به انگشتان یک دست نمی رسند و به دنبال برهم زدن آرامش تیم هستند و بگویم استقلال و سایر تیم ها چگونه خارجی می شوند. اینجا باید بگویم که ما یک سهمیه خارجی با اصالتا غیر آسیایی داریم و این سهمیه کامل است. بازیکنانی که بودند را گسترش دادیم. وقتی بحث تقویت تیم در هر دو پست مهاجم و دروازه بان مطرح شد. ما گزینه هایی داشتیم و با آنها صحبت کردیم و توافقاتی انجام شد و حتی این توافقات داخلی نیز موجود است، اما قرار شد این گزینه ها با باشگاه هایشان هماهنگ شود و آنها رضایت خودشان را بگیرند.

گرشبسبی ادامه داد: به هر حال هنوز فرصت هست و بیکار نیستیم چون هنوز هم می گویم که آبروی ما در میانه است و تا دقیقه 90 برای تقویت تیم تلاش می کنیم. تیم ها به راحتی بازیکنان کلیدی خود را از دست نمی دهند و نمی خواهیم بازیکنی را به خدمت بگیریم که از فولاد استفاده نمی کند.

گرشبسبی درباره شایعه بازگشتش به پرسپولیس گفت: همانطور که می گویید شایعات و شایعاتی در این باره وجود دارد و از آنجایی که هواداران پرسپولیس همیشه به من لطف داشته اند، نمی خواهم در مورد احساسات آنها صحبت کنم. ما در خدمت باشگاه فولاد خوزستان و هواداران عزیز فولاد هستیم و اگر قرار است انتقالی اتفاق بیفتد، از جای دیگری تصمیم می گیرند و زمانی که این انتقال انجام شد، می توان در این باره صحبت کرد و اینطور نیست.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که با سایت این باشگاه صحبت می کرد، درباره بحث تبلیغات محیطی بازی های لیگ برتر و انتقال آن به باشگاه تصریح کرد: جلساتی برگزار شد و مطالبی گفته شد اما در کل ما یا سازمان لیگ. به عنوان تبلیغات محیطی و ما نگهبان بازی ها را قبول داریم یا نمی پذیریم و خارج از این دو حالت نیست.

وی افزود: قبل و در زمان آقای بهاروند قراردادی به ارزش 100 میلیارد تومان برای تبلیغات محیطی بسته شد اما بعد مشخص نشد چه اتفاقی افتاده است، نیمی از آن پرداخت نشده است. در ابتدا با خنده و لبخند از دلال استقبال شد و تبلیغات محیطی دریافت کرد اما با پرداخت این کار به گلایه و گلایه و در نهایت آسیب به باشگاه ها انجامید. بنابراین باید یک کارگروه درگیر شود و تضمین قوی به دست آید که کارگزاری که قرارداد با او منعقد می شود، قرارداد مربوطه را انجام می دهد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظر دارید باشگاه استقلال و نمایندگی این باشگاه به دنبال تبلیغات محیطی هستند، گفت: برگزاری بازی، اعزام تیم، میزبانی، توپ مسابقه، حضور در مسابقات آسیایی و …. هزینه زیادی دارد در ابتدای مسابقات 5 درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی به سازمان لیگ می رسد اما دیگر مسئولیت سازمان لیگ را بر عهده ندارد و می دانیم که بازی ها انجام می شود. اگر تبلیغات محیطی به این شکل رها شود، باشگاه هایی که هوادار کم دارند یا اصلاً هوادار ندارند دچار مشکل می شوند و از هم می پاشند. جلسه ای برگزار شد و سوالی که روی آن تاکید کردیم این بود که اگر یک باشگاه مسئول این موضوع باشد و حساب آن باشگاه به دلایلی مسدود شود تکلیف بقیه چه می شود؟ در نهایت مقرر شد کارگروهی تشکیل شود و مدیر عامل یکی از باشگاه ها به عنوان نماینده برای تکمیل و تعریف بحث تبلیغات محیطی در این کارگروه حضور داشته باشد.

گرشبسبی در پاسخ به اینکه مدیرعامل باشگاه به عنوان نماینده باشگاه ها حضور خواهد داشت، گفت: به نظر دوستان من باید به عنوان نماینده باشگاه ها در این موضوع حضور می داشتم.

دیدگاهتان را بنویسید