مرد پرسپولیسی و یک درخواست مهم!

مرد پرسپولیسی و یک درخواست مهم!

مهدی مهدوی کیا پیش از تمرین امروز تیم ملی فوتبال امید در جمع شاگردانش گفت: امیدوارم سلامت و تندرست باشید. متاسفانه امروز به دلیل آلودگی هوا به سالن آمدیم. باید منتظر بمانیم و ببینیم بعد از ظهر چه اتفاقی می افتد. امیدوارم بارون بباره تا فردا بریم تو زمین. نکته مهم این است که قبل از هر تمرین در مورد سلامتی شما سوال می کنم. بازیکن نباید با مصدومیت تمرین کند و کمپ را ترک کند، اما یک موضوع بسیار مهم این است که وقتی به باشگاه های خود می روید، اگر کوچکترین مشکلی برای شما پیش آمد باید سریعاً اطلاع دهید، زیرا وقتی لیست اسامی را اعلام می کنیم، می خواهیم بازیکنان درست و سالم به اردو بیایند. .

وی افزود: در دو اردوی گذشته یک بازیکن بدون تمرین با ما آمد و شد. آنطور که باید در ارتش باشید نباشید. اگر می خواهید در کمپ باشید، باید سالم باشید. اگر کوچکترین مشکل آسیب دیدگی برای شما وجود دارد به ما اطلاع دهید، زیرا در حال برنامه ریزی هستیم. اگر ندانید هم از شرایط کمپ خارج می شوید و هم برنامه تمرینی را به هم می ریزید. وقتی افراد محدودی را دعوت می کنیم، می خواهیم کار به خوبی پیش برود. از این پس هرکس کوچکترین آسیبی داشته باشد بلافاصله به کادر پزشکی تیم منتقل می شود تا برنامه تمرینی ما مختل نشود.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ضمن تشریح برنامه برای شاگردانش در این اردو، گفت: باور کنید آنچه از شما می خواهیم در زمین مسابقه محقق می شود. هدف و برنامه بزرگ ما مشخص است و هر بار که به اردو می آیید به آن فکر کنید. ما با تلاش شما جادوی نرفتن به المپیک را خواهیم شکست. ما با برنامه پیش می رویم و به کاری که در عمل انجام می دهیم ایمان داریم. این 100% در زمین اتفاق می افتد و امیدوارم هفته خوبی داشته باشید و در سلامت کامل به باشگاه های خود بازگردید. از ابتدای خرداد آخرین اردوی قبل از مسابقات خود را آغاز می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید