مسابقات جهانی زیر 23 سال 3 کشتی گیر آزاد ایران به رده بندی رفتند / یک طلا و 3 برنز در انتظار آزادکاران

ساعت: 13:59
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1782034

یک نماینده کشورمان برای مدال طلا و سه نماینده برای مدال برنز پنج وزن نخست کشتی آزاد زیر 23 سال صربستان در صربستان به روی تشک می روند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، احمد محمدنژاد جوان در وزن 57 کیلوگرم، علی اکبر فضلی در وزن 70 کیلوگرم و علی سوادکوهی در وزن 79 کیلوگرم عصر امروز در دیدار برگشت مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند و راهی این دیدار شدند. در دیدار نهایی این دسته نماینده کشورمان در گربه حضور دارد. 97 کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا.

از ساعت 20:30 امشب رده بندی پنج وزن اول و مسابقات فینال برگزار می شود.

نتایج رزمی کاران کشورمان در پنج وزن نخست به شرح زیر است:

با وزن 57 کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم نفسگیر با نتیجه ۱۱ بر ۱۱ از سد پاتریک گلوری آمریکا گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل باکبولات میرزانزار اولو دارنده مدال برنز آسیا از قرقیزستان با نتیجه 7 بر صفر شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار پایانی، نماینده کشورمان به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه گینه بیسائو از گینه بیسائو را با نتیجه 18 بر 18 دیامانتو شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. حریف او در این دیدار میتری شاملا از بلاروس است.

وزن 65 کیلوگرم سیدحسن عبادی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر کارولی کیس از مجارستان را شکست داد. وی در دور دوم جاویت آجار از ترکیه را با نتیجه 5 بر 4 شکست داد. با توجه به شکست این کشتی گیر ترکیه ای در نیمه نهایی، عبادی مسابقه را از دست داد و انصراف داد.

در وزن 70 کیلوگرم علی اکبر فضلی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به دلیل غیبت بسار نودوم از گینه بیسائو پیروز شد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل آرنازار اکمت علی اف دارنده مدال نقره جهان از قرقیزستان با نتیجه 10 بر 6 شکست خورد و فضلی با صعود کشتی گیر قرقیزستانی به فینال به جمع بازنده ها رفت. وی در این گروه کریستوس کریستوفوریدیس از یونان را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. او در این دیدار به مصاف مراد اولیف از آذربایجان می رود.

وزن 79 کیلوگرم در دور اول علی سوادکوهی با نتیجه 4 بر 4 ویکی از هند را شکست داد. در دور دوم اوکتای حسن از بلغارستان را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. سوادکوهی در این مرحله 7 بر صفر مغلوب ماگومد ماگومایف از روسیه شد و با توجه به حضور این مبارز در دیدار فینال، سوادکوهی در گروه بازنده ها با نتیجه 11 بر صفر ابوساینا از فلسطین را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد. در جلسه رده بندی وی در این دیدار به مصاف اشرف آشیروف از آذربایجان می رود.

با وزن 97 کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا در دور اول با نتیجه 5 بر صفر واسیل پلیوچنکو از بلاروس را شکست داد. وی در دور بعد در مرحله یک چهارم نهایی زوریکو اورتاشویلی از گرجستان را با نتیجه 5 بر 3 شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. آذرپیرا در این مرحله جاناتان ایلو از آمریکا را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد و راهی دیدار فینال شد. حریف او در دیدار نهایی رادو لیفتر دارنده مدال نقره زیر 23 سال اروپا از مولداوی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید