مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا درخشش قایقرانان ایران در مرحله مقدماتی


ساعت: 10:33
تاریخ انتشار: 09/09/1401
کد خبر: 1914673

پس از مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا در تایلند، نمایندگان ایران در 3 مسابقه مقدماتی دیگر شرکت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا از صبح امروز با حضور 169 ورزشکار در رده سنی بزرگسالان و 90 ورزشکار در رده سنی جوانان از 18 کشور در پاتایا تایلند آغاز شد. تیم بانوان و آقایان ایران نیز در این مسابقات حضور دارند.

در ادامه مسابقات تیم ملی ایران در 4 مسابقه انتخابی دیگر شرکت کرد.

نازنین ملایی در گروه دوم مقدماتی تک نفره بانوان با زمان 8:14.371 دقیقه به مقام اول دست یافت و مستقیم به فینال راه یافت.

ابوالفضل سطوتی و امیررضا عبدلی با زمان 6:52.253 دقیقه سوم شدند و شانس دیگری کسب کردند. در این رقابت نمایندگانی از هنگ کنگ، ژاپن، کره و سنگاپور شرکت کردند. بازی برگشت از این نقطه امروز ظهر برگزار می شود.

حمیدرضا رضوانی و شیرزاد قادری در دور مقدماتی دو نفره مردان به مصاف حریفانی از چین، کره و اندونزی رفتند و با زمان 6:41.622 دقیقه با فاصله یک هزارم ثانیه از نمایندگان اندونزی و چین سوم شدند. با این نتیجه نماینده کشورمان در این ماده شانس جدیدی خواهد داشت که ظهر امروز برگزار می شود.

مهسا جاور و نازنین ملایی در وزن سنگین زنان به مصاف حریفانی از ویتنام، چین، فیلیپین و هنگ کنگ رفتند و در نهایت با زمان 7:16.018 دقیقه در گروه خود اول شدند و مستقیماً به فینال A راه یافتند.

پیش از این، قایقرانان ایران صبح امروز در دو ماده به مصاف هم رفتند.

تیم بانوان ایران در مرحله مقدماتی چهار سبک وزن با ترکیب شکیبا وکوفی، کیمیا زارعی، زینب نوروزی و مریم امیدی پارسا در رقابت با نمایندگان فیلیپین، تایلند، ازبکستان، ویتنام و قزاقستان با یک امتیاز به مقام دوم دست یافت. زمان 7: 00.067 دقیقه طول کشید

امیرحسین محمودپور در مرحله مقدماتی اسکال مردانه با حضور نمایندگانی از کره، چین، تایلند و هنگ کنگ در گروه اول با زمان 7:23.752 دقیقه به مقام اول رسید و مستقیماً راهی فینال A شد.

این رقابت ها با رقابت های تیم ملی ایران در پاتایا تایلند ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید