مسابقات قهرمانی قایقرانی جهان 2 قایقران با شانس مجدد به 1/Jover صعود می کنند


ساعت: 15:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1898085

مسابقات قایقرانی قهرمانی جهان امروز در شهر راچیچ جمهوری چک آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهسا جاور در اولین رقابت نمایندگان کشورمان در گروه اول دور مقدماتی در ردیف سنگین تک نفره بانوان به مصاف حریفان رفت.

مهسا جاور نماینده چین، مقام پنجم المپیک توکیو و دارنده مدال نقره جام جهانی اول، نماینده نروژ، دارنده مدال برنز المپیک توکیو در رشته روئینگ چهار، نماینده استرالیا، دارنده مدال نقره دومین و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان و قایقران اسپانیایی که در المپیک توکیو در رشته دو نفره ششم شد در این گروه قرار دارد.

یاور در دور مقدماتی با حریفانی از استرالیا، اسپانیا، چین، نروژ و مصر با زمان 7:51.73 در رده پنجم قرار گرفت و شانس دیگری را به دست آورد.

در این رقابت ها نمایندگان استرالیا، اسپانیا و چین اول تا سوم هستند.

جاور فردا در دور شانس مجدد به مصاف رقبای خود می رود.

در ادامه رقابت نمایندگان کشورمان، امیرحسین محمودپور در گروه پنجم مرحله مقدماتی در ردیف انفرادی سبک مردان به مصاف رقبای خود رفت.

امیرحسین محمودپور نماینده مکزیک، نایب قهرمان چهارم جام جهانی 2019 و نایب قهرمان پنجم جام جهانی 2018 و نماینده ایتالیا نایب قهرمان اروپا در سال های 2022 و 2021 در یک گروه حضور یافتند.

محمودپور در گروه پنجم مرحله مقدماتی در رقابت با حریفانی از مکزیک، ایتالیا، گرجستان و اتریش با زمان 7:02.49 دقیقه دوم شد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

در این مسابقه نمایندگان ایتالیا و اتریش اول و سوم شدند.

محمودپور چهارشنبه 9 شهریور در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف رقبای خود می رود.

در ادامه رقابت نمایندگان کشورمان نازنین ملایی در گروه اول دور مقدماتی به مصاف رقبای روئینگ سبک تک نفره بانوان رفت.

در گروه نازنین ملای نماینده ایرلند مقام چهارم اروپا در اسکال دونفره و دارنده مدال نقره جام جهانی دوم، قایقران هلندی مقام سوم اروپا و دارنده مدال نقره جام جهانی یکم و در گروه نیز حضور دارند. نماینده مکزیک، دارنده مدال نقره سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان.

ملای در اولین مسابقه گروهی دور مقدماتی با حریفانی از مکزیک، ایرلند، هلند، ژاپن و فنلاند در زمان 7:43.05 دقیقه سوم شد و راهی فرصت دیگر شد.

در این رقابت نمایندگان مکزیک و ایرلند اول و دوم شدند.

ملایی روز سه شنبه 8 شهریور بار دیگر به مصاف رقبای خود می رود.

دیدگاهتان را بنویسید