مسابقات والیبال برتر در صدر جدول برای تثبیت و ارتقای جایگاه در هفته دوم

ساعت: 11:12
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779093

تیم های برتر لیگ برتر والیبال در هفته دوم مرحله مقدماتی این رقابت ها برای تثبیت و ارتقای جایگاه خود به مصاف حریفان خود می روند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم لیگ برتر، جام سردار دلها با میزبانی مریوان، رفسنجان، گرگان، تهران، رامسر، گنبد و یزد با هفت دیدار پیگیری می شود. این هفته تیم های اول تا پنجم جدول رده بندی برای تثبیت و البته ارتقای جایگاه خود به مصاف حریفان خود می روند.

در اولین دیدار هفته دوم که میزبان خانه والیبال تهران است، دو تیم پیکان و سپاهان به صورت تیمی بین جدولی به مصاف هم خواهند رفت.

پیکان پس از باخت مقابل سایپا در شهرآورد خودروسازان در رده چهارم به دنبال جبران شکست این هفته است. از سوی دیگر سپاهان که هفته اول را با برتری سه بر یک مقابل تیم تازه منتخب لیگ برتری مس رفسنجان سپری کرد، به دنبال کسب سه امتیاز کامل این دیدار و صعود به رده پنجم است.

شهداب یزد تیم برتر هفته اول لیگ برتر این هفته میزبان شهرداری ورامین است. هر دو تیم هفته اول را با پیروزی مقابل حریفان خود به پایان رساندند. بازیکنان Mohmad Moghoroghiasi فکر می کنند کارشان تمام شده است و دفاعی تر عمل می کنند و منتظر بودند تا داور سوت پایان بازی را بزند. این تا زمانی که شهرداری ورامین به رتبه هفتم بسنده کند و برای غلبه بر حریف پیشرو خود برنامه داشته باشد.

در گرگان اما تیم تازه وارد پاس گرگان میزبان شهرداری ارومیه خواهد بود. شاگردان محمدرضا تندروان شهرداری ارومیه لیگ برتر را با پیروزی مقابل رهیاب ملل مریوان آغاز کردند و در رده سوم قرار گرفتند و این هفته به دنبال دومین برد و رتبه بهتر هستند. پاس گرگان نیز امیدوار است با هدایت امید عقیلی به جایگاهی بهتر از نهم دست یابد.

فولاد سیرجان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر پس از یک رالی سخت و پنج ست در هفته اول مقابل آذرباتری از ارومیه، این هفته امیدوار است در تقابل کوچکتر و بزرگتر مقابل رهیاب ملل مریوان به دومین پیروزی متوالی خود برسد. . این در حالی است که شاگردان آرش صادقیانی در تیم مسیر ملل مریوان که پس از شکست مقابل شهرداری ارومیه در رده دوازدهم قرار گرفت، تمام تلاش خود را می کنند تا از انتهای جدول فاصله بگیرند.

برنامه کامل هفته دوم لیگ برتر 1400 مردان به شرح زیر است:

مریوان; تالار 12 هزار نفری زاگرس ساعت 16.

راهنمای ملل مریوان – فولاد سیرجان

رفسنجان; سالن 9 روز، ساعت 16

مس رفسنجان – ارومیه آذرباتری

گرگان; تالار امام خمینی ساعت 16

گردنه گرگان – شهرداری ارومیه

تهران; خانه والیبال ساعت 16

پیکان – سپاهان

رامسر; مجموعه ورزشی شهیدصدر ساعت 16

هورسان رامسر – ماندرا هراز

گنبد؛ سالن المپیک گنبدکاووس ساعت 16.

شهرداری گنبد – سایپا

سواری؛ تالار تخصصی شهداب ساعت 16.

شهداب یزد – شهرداری ورامین

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید