مستندات تخلفات عزیزی هادم را به کمیته اخلاق تقدیم کردیم/ در جریان بازداشت نایب رئیس نیستم.


ساعت: 00:29
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822448

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین وضعیت بازی ایران و لبنان در مشهد گفت: باید مشخص شود چه اشکالی در اتفاقات مشهد وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت پیگیری فدراسیون فوتبال برای جام جهانی 2022 پیش از جام جهانی 2022 توسط فدراسیون فوتبال، گفت: در نظر داریم سطح کافی و خوبی برای تدارکات تیم ملی داشته باشیم. “. تمامی سوالات بررسی و رصد می شود و به محض نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در خصوص آخرین وضعیت در حاشیه نشست ایران و لبنان گفت: به هر حال وزیر محترم کشور گزارش می دهند و به جمع بندی رسیده است. مشکل از طریق کانال خودش رصد می شود. ما در خدمت شما هستیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: خیلی ها او را مقصر بازی ایران و لبنان می دانند و معتقدند او باید اخراج شود، اما پس از سفر او به قرقیزستان به همراه تیم ملی فوتسال، گفتند فدراسیون به او جایزه داده است. کردها چه مشکلی دارند؟ عامل تعیین کننده برای این دیدار یک نفر نیست چرا که برای حضور تماشاگران تدابیری اندیشیده شده و درخواست هایی نیز شده است. با این خواسته ها توافقاتی صورت گرفت و مخالفتی نداشت. همه با هم اتفاق افتاد.

اصولی ادامه داد: من مسئولیت کمیته فوتسال را بر عهده دارم و موضوع سفرم با تیم ملی در قالب مصوبه شورای برون مرزی بود. این اتفاق 2-3 هفته قبل از اتفاقات مشهد افتاد و من باید با تیم فوتسال به قرقیزستان می رفتم. با توجه به ترکیب جوان تیم فوتسال توسط وحید شمسایی، امیدوارم همچنان فضای امیدبخش و پرنشاطی داشته باشم. خداوند نسل جدیدی را باز کند. من هم باید همراه تیم می رفتم تا با روسای کمیته هایی که آنجا بودند صحبت کنم. در عین حال برنامه های دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال برای جام ملت های آسیا را دنبال کردیم.

وی ادامه داد: سفر من با تیم ملی فوتسال یک موضوع سازمانی، اداری و مشترک بود. طبق این روال باید همراه تیم به قرقیزستان می رفتم.

یکی از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتسال در خصوص نامه ارسالی اعضای این هیئت به کمیسیون اخلاق رسیدگی به پرونده شهاب عزیزی هادم گفت: طبق مستندات موارد را جمع بندی و به اخلاق ارسال کردیم. کمیته.” قوه قضائیه فدراسیون فوتبال مستقل است و به این موارد رسیدگی خواهد کرد. انشاالله حسب مورد تصمیم لازم اتخاذ و تحقیقات انجام خواهد شد.

اصولی در خصوص درخواست برخی از اعضای مجمع فدراسیون مبنی بر برکناری چهار نفر از اعضای هیئت مدیره از جمله خود و استعفای آنها توضیح داد: یا خیر؟

وی در خصوص بسته شدن حساب های مالی فدراسیون فوتبال گفت: این بدهی مالیاتی مربوط به قبلی است و من هم در یکی از جلسات سازمان مالیاتی در تهران حضور داشتم و این بدهی نیز به حدود 10 سال قبل برمی گردد. سال‌ها پیش به توافقاتی رسیدیم و با وزیر اقتصاد در مشهد دیدار کردیم و او دستور کمک داد و امیدواریم این دستورات در اداره کل امور مالیاتی استان تهران اجرایی شود و حساب‌های فدراسیون به زودی باز شود. هر چه زودتر تا بتوانیم کار خود را انجام دهیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال افزود: بخشی از گردش مالی فدراسیون به دلیل مسدود شدن حساب ها به تعویق افتاده است اما کار در حال انجام است. باز هم از دستور افتتاحیه وزیر اقتصاد تشکر می کنم و امیدوارم همکارانش هر چه زودتر به ما کمک کنند تا جا برای فعالیت بیشتر و بهتر فدراسیون داشته باشیم.

من از این موضوع اطلاعی ندارم و اطلاعات دقیقی ندارم؛ البته این بحث ربطی به فعالیت فدراسیون ندارد، بحث بازداشت را از منبع موثقی نشنیده ام، اما بررسی خواهیم کرد. موضوع ببینیم چی شده

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید