مسعود بصیری مدیرکل روابط عمومی هیات امنا شد


ساعت: 20:51
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822707

مسعود بصیری با حکم آیت الله جنتی مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، مراسم معارفه مسعود بصیری مدیرکل جدید روابط عمومی شورای نگهبان و تجلیل از حسن سالار سرپرست سابق این اداره کل بعدازظهر امروز یکشنبه برگزار شد. .

در ابتدای این مراسم دکتر راه پیک از اعضای قوه قضائیه و قائم مقام دبیر شورای نگهبان در سخنانی با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) به روایتی از مقدسات اشاره کرد. پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم که اگر بزرگواری از قبیله ای نزد شما آمد، او را گرامی بدارید، هر چند مخالف شما باشد، فرمود: منظور از این داستان این است که اگر نجیب و شایسته ای یافتید، این صفت را پیدا کنید. آنقدر گرانبها و ارزشمند است که باید مورد تکریم قرار گیرد و شاید به یک معنا اگر این مرد مسلمان هم نبود باید به او تکریم کرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود درباره نقش روابط عمومی در نهادها و دستگاه ها گفت: وظیفه اصلی روابط عمومی، اداره افکار عمومی است با این شرط که افکار عمومی شامل نخبگان، گروه های مرجع، عموم مردم و حتی مردم باشد. نظر درون موسسه یا می تواند یک سازمان باشد و اگر روابط عمومی بتواند این افکار عمومی را به خوبی بشناسد و تحت تاثیر قرار دهد، کار خوبی کرده است.

قائم مقام دبیر هیأت امنا گفت: در هیأت امناء نیز مانند سایر ارگان ها، افکار عمومی در سازمان و افکار عمومی هدفمند (خارج از سازمان) هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و ضمن شناخت الزامات باید به آن توجه ویژه شود. برای شناخت این مقوله و کار. از آن عبور کنید.

دکتر راه پیک همچنین تاکید کرد که باید از فرصت های مختلف برای ارتقای بیشتر روابط عمومی در هیات امنا استفاده کرد.

قائم مقام دبیر هیأت امنا در پایان سخنان خود با تقدیر از زحمات حسن سالار رئیس سابق اداره روابط عمومی هیأت امنا برای آقای مسعود بصیری به عنوان مدیرکل جدید روابط آرزوی موفقیت کرد. با عموم هیئت امنا.

همچنین در ادامه این جلسه دکتر محمدحسن صادقی مقدم معاون اجرایی رئیس جمهور و امور انتخابات شورای نگهبان در سخنانی با تبریک میلاد امام مجتبی (ع) با بیان اینکه شورای نگهبان مجموعه ای انقلابی و ولایی است، گفت: شورای نگهبان، شورای نگهبان، انقلابی و انقلابی است. گفت: انرژی همکارانم در روابط عمومی باید در راستای اهداف و مقاصد به کار گرفته شود تا خدای ناکرده در این حوزه عملکرد خوبی داشته باشیم.

معاون اجرایی و هیأت امنای انتخابات تصریح کرد: روابط عمومی نشان دادن جایگاه هر دستگاه و در واقع پیشانی آن نظام است؛ ما باید سعی کنیم نظرات و نظرات شورای نگهبان نخبگان و افکار عمومی را به طرق مختلف منتقل کنیم و در واقع هرکس در هر سمتی است باید در جهاد تبیین شرکت کند.

دکتر صادقی مقدم در پایان سخنان خود با قدردانی از زحمات روابط عمومی سابق هیات امنا، سخنگوی هیات امنا و روابط عمومی را “سخن گویان هیئت امنا” دانست.

پس از پایان این مراسم دکتر هادی طحان نظیف، عضو هیأت امنا و رئیس هیأت امنا، با تبریک میلاد امام حسن (ع) از زحمات آقای سالار تشکر و قدردانی کرد. یک مسئول سابق روابط عمومی در انجام وظایف محوله خالصانه و خالصانه تلاش می کند و امیدوارم این تلاش ها موجب نجات زندگی او شود.

وی همچنین گفت: آقای بصیری مدیرکل جدید امور عمومی هیات امنا در رسانه های کشور حضور داشته و در این زمینه رشد کرده است. او با رسانه ها آشنایی کامل دارد و در زمینه تعاملات رسانه ای ارتباطات خوبی دارد و می تواند سهم بسزایی در حوزه رسانه هیئت امنا داشته باشد. او از چهره های محبوب رسانه هاست و به خوبی با مشکلات رسانه ای کشور آشناست.

وی بیان کرد: اینها ویژگی های خوبی است و امیدواریم با این سوابق و ویژگی ها شاهد عملکرد خوبی در روابط عمومی هیات امنا در طول مدت فعالیت باشیم.

دکتر طحان نظیف با عنایت به جایگاه قوی هیأت امنا در صیانت از شرع و قانون بر ضرورت تبیین رویکردهای تخصصی هیئت امنا و تبیین دیدگاه های آن در خصوص مصوبات و سایر موضوعات در قالب رسانه های جدید.

ایشان با توجه به محوریت رهبر انقلاب اسلامی بر مسئله جهاد افزودند: هرکس در هر کجا که باشد باید بهتر از گذشته در این جهاد شرکت کند.

سخنگوی هیات امنا همچنین ابراز امیدواری کرد: با ارتباطات موثر، مستمر و متعهدانه در حوزه رسانه، جایگاه هیات امنا در افکار عمومی بیش از پیش تقویت شود.

در پایان این مراسم حکم آیت الله جنتی دبیر هیات امنا مبنی بر انتصاب مسعود بصیری به عنوان مدیرکل جدید روابط عمومی هیات امنا توسط دکتر رهپیک قائم مقام دبیر هیئت امنا برای وی قرائت شد. از معتمدین

گفتنی است، مسعود بصیری، مدیرکل جدید روابط عمومی شورای نگهبان، سابقه 20 ساله حضور مستمر در بخش های مختلف رسانه ای و فرهنگی کشور را دارد.

از جمله این سوابق می توان به مسئولیت بسیج رسانه، مدیر دفتر قدس تهران، سردبیر قدس آنلاین، مسئول خبرگزاری آستان قدس و نایب رئیس انجمن خبرنگاران مسلمان اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید