مسن ترین بازیکن ما 29 سال سن دارد / یکی از 3 تیم ارزان لیگ هستیم


ساعت: 21:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807953

مدیرعامل جدید باشگاه پیکان گفت: تیم ما آنقدر جوان است که اگر 2 تا 3 نفر را از آن حذف کنید، سایر اعضا می توانند در لیگ امید بازی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر اتابش مدیرعامل جدید باشگاه پیکان درباره انتخابش به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پیکان گفت: از اینکه تجربه قبلی خود را از حضور در فوتبال و فوتسال در پیکان به اشتراک می گذارم و قبل از پیوستن به ذوب آهن تمام تلاش خود را به کار می برم، سپاسگزارم. من عضوی از هیئت مدیره باشگاه گل گهر بودم که منجر به صعود به لیگ برتر شد و اکنون یکی از بهترین تیم های فوتبال ایران است.

وی ادامه داد: در رشته فوتسال نیز مشاور باشگاه مس سونگون ورزقان بودم که در لیگ برتر هم قهرمان شدیم.در حد توانم سعی می کنم به باشگاه ریشه پیکان کمک کنم.
مدیرعامل جدید باشگاه پیکان ادامه داد: پیکان متعلق به بدنه گروه صنعتی ایران خودرو و این شرکت نیز متعلق به همه ایرانیان است. در ایران کارگران زحمتکشی داریم که برای اعتلای صنعت کشور عرق میریزند. باشگاه پیکان نیز نماد این کارگران در صنعت کشور است. امیدوارم در طول خدمتم بهترین اتفاق بیفتد. من از 2-3 روز جواب میدم و تصمیم میگیریم روزهای خوبی بسازیم.

اتابش در خصوص جوانان تیم فوتبال پیکان تاکید کرد: اگر 2-3 بازیکن را خارج از تیم ما بگذارید، افراد دیگری نیز می توانند در لیگ امید شرکت کنند. مسن ترین بازیکن ما ابراهیم صالحی کاپیتان پیکان است که 29 سال سن دارد. این تیم به آینده فوتبال ایران کمک خواهد کرد و قطعا در سال های آینده تعداد زیادی از اعضای فعلی پیکان را در تیم ملی فوتبال خواهید دید.

وی گفت: در تیم اصلی خود جوانان زیادی داریم که اعضای تیم امید هستند. او همچنین یک مربی علمی و فنی به نام معتبی حسینی در راس تیم فوتبال پیکان دارد. کارکنان و مدیران مجرب نیز حضور دارند. شاید باورتان نشود اما مثلا اگر تمرین ما ساعت 14 باشد این عزیزان از ساعت 10 صبح در باشگاه حضور دارند و بعد از پایان کار تا ساعات پایانی روز کار و تلاش می کنند.

مدیرعامل باشگاه پیکان با تشکر از زحمات اکبر محمدی، مدیرعامل سابق این باشگاه، گفت: انتخاب مجتبی حسینی را مدیون اکبر محمدی هستیم. او در طول دوران حرفه ای خود برای باشگاه زحمت کشیده و این شغل بر هیچکس پوشیده نیست. باید از آنها به خاطر زحماتشان در همه مسائل به ویژه برای توسعه زیرساخت های باشگاه تشکر کنم.

اتابش با اشاره به هزینه کم تیم فوتبال لیگ برتر این باشگاه گفت: باید توجه داشته باشید که تیم ما یکی از سه تیمی است که کمترین هزینه را در لیگ برتر بیست و یکم داشته است. با توجه به این محدودیت بودجه، نزدیکان ما در باشگاه مجبور شدند 5 بازیکن خوب را به تیم های دیگر بدهند تا به باشگاه پول تزریق کنند. اما خوشبختانه دیروز دو بازیکن به تیم اضافه کردیم تا بازیکنی را از دست ندهیم. با وجود اینکه 5 بازیکن خوب ما را ترک کردند اما امیدواریم شرایط خوب باقی بماند.

او به رادیو جوان 2-2-4 گفت: ما به موفقیت این تیم اعتقاد داریم. ما هم پشت همه اقواممان در باشگاه می ایستیم و از آنها حمایت می کنیم.

اتابش درباره سرمایه گذاری باشگاه پیکان در آکادمی و بحث فوتبال پایه گفت: هدف ما کمک به آینده فوتبال کشور است. باشگاه های زیادی در فوتبال ایران نیستند که روی موضوع بنیاد کار کنند. پیکان، فولاد، ذوب آهن و یکی دو باشگاه دیگر که اخیراً گل گهر به آنها اضافه شده است. حالا در تیم ملی فوتبال و باشگاه های بزرگ فوتبال کشورمان بازیکنانی را می بینید که از پیکان بزرگ شده اند و دیده شده اند. خدای ناکرده این روند را ادامه می دهیم تا گامی در جهت موفقیت فوتبال کشور برداریم.

وی افزود: به یاد داشته باشید که فعالیت پیکان محدود به فوتبال نیست. ما در رشته های دیگر مانند والیبال بانوان و آقایان، فوتسال بانوان، بسکتبال و فوتبال بانوان متحد می شویم. پکیج پیکان یک کلوپ کامل را نشان می دهد. اول از همه تلاش می کنیم قشر کارگر ایران را خوشحال کنیم. امیدوارم در بحث ورزش حرفه ای و حرفه ای پیکان بهترین اتفاق بیفتد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید