باشگاه آلومینیوم در اعلام قیمت تمام شده بورس و خصوصی سازی پیشگام بود/ جزو 5 تیم ارزان قیمت لیگ برتر هستیم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی در خصوص افشای لیست هزینه های باشگاه های لیگ برتری نیز گفت: باشگاه آلومینیوم مدارک خود را به بورس و سازمان خصوصی سازی ارائه کرده است و حتی رئیس سازمان خصوصی سازی از باشگاه آلومینیوم به عنوان تنها باشگاه در میان یاد می کند. باشگاه های صنعتی اطلاعات مربوط به هزینه های خود را ارائه دهد.

وی ادامه داد: بودجه اولیه ای که برای باشگاه آلومینیوم در نظر گرفته شد و مدیرعامل شرکت ابتدا 126 میلیارد تومان اعلام کرد، البته همه این مبلغ برای خرید بازیکن نبود، 18 میلیارد برای کارهای عمرانی دیده شد. که یکی از اهداف باشگاه بازسازی زمین های ورزشی و ایجاد کمپ ورزشی به عنوان تنها کمپ در غرب کشور است.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم خاطرنشان کرد: از سوی دیگر همین بودجه برای آکادمی و تیم های اصلی و تیم فوتسال و هزینه های جاری مصرف می شود.

وی افزود: باید سقف قراردادها می شد اما این امر محقق نشد زیرا فدراسیون فوتبال به تنهایی نمی تواند جلوی اقدامات برخی افراد منفعت طلب که در سیستم فوتبال فعال هستند را بگیرد.

رجاییان تصریح کرد: امروز بیشتر اتفاقات نادرستی که در فضای فوتبال ما می افتد خارج از حوزه فوتبال است و ناشی از عملکرد افرادی است که فوتبالیست نیستند اما از آن رشته سوء استفاده می کنند.


آلومینیوم جزو 5 تیم ارزان لیگ است/برخی از باشگاه ها برای بازیکن 3 میلیاردی 9 میلیارد می دهند!

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم خاطرنشان کرد: باشگاه آلومینیوم از ابتدا اهداف خود را بر اساس سیاست سهامداران، هیئت مدیره و مدیرعامل کارخانه تعیین کرد و مدعی هستیم که معیارهای فعالیت خود را داشته و داشته ایم. .

وی ادامه داد: اگر بخواهیم نگاه مقایسه ای داشته باشیم، آلومینیوم جزو 5 تیم ارزان قیمت لیگ از نظر هزینه در فصل جاری هستند و در کنار تیم هایی مانند نساجی، ملوان و هوادار قرار گرفته اند و این مشخص می شود. وقتی قرارداد بازیکن برای باشگاه صنعتی صادر می کنیم و این بازیکن در این فصل در مجموع 3 میلیارد قرارداد با ما دارد، اما باشگاه مقصد حاضر است 9 میلیارد تومان پرداخت کند، یعنی خبری هست.

رجاییان با بیان اینکه در ابتدا هدف همه تیم ها کسب عنوان قهرمانی است، گفت: ما در باشگاه آلومینیوم با توجه به بودجه ای که در اختیار داریم و نوع جذب بازیکن ساختار را تعیین می کنیم و یکی از الزامات داشتن ساختار است. برای جذب حداقل دو یا سه بازیکن می توانند یک سال برای تیم کار کنند یا اگر یک ساله هستند بعد از انتقال برای باشگاه درآمدزایی کنند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم تصریح کرد: 14 یا 15 بازیکن آلومینیوم در این فصل تغییر کرده اند و بازیکنان جوان اما تجربه بازی در لیگ های مختلف و عضویت در تیم ملی را جذب کرده ایم تا به عنوان ذخیره برای تیم اصلی بازی کنند. تیم ت و در سالهای بعد در ترکیب اصلی برگزار می شوند.

وی خاطرنشان کرد: تیم های لیگ برتری همیشه به عنوان ویترین لیگ برتر دیده می شوند، همچنین روی تیم های اصلی سرمایه گذاری کرده ایم و با کمک هیات فوتبال در حال ساختاردهی آنها هستیم.

رجاییان افزود: یکی از برنامه های باشگاه آلومینیوم استفاده از افرادی به عنوان سرپرست فنی در تیم های رده سنی باشگاه است که تجربه و دانش خوبی داشته باشند تا در نهایت بچه هایی که به باشگاه سپرده می شوند پس از مدتی به شرایطی برسند. بنابراین می توانید در تیم های سطح بالاتر و تیم اصلی بازی کنید. عضویت را پیدا کنید


کمیسیون وضعیت در مورد شکایت آلومینیوم از پرسپولیس تصمیم گیری می کند

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در خصوص آخرین وضعیت شکایت این باشگاه از پرسپولیس به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز در دیدار اخیر دو تیم، گفت: کمیته تعیین وضعیت باید در این خصوص اظهار نظر کند، شاکی اول. در این مورد باشگاه ذوب آهن است اما اگر در مهلت قانونی که اعتراض نداشتیم این کار را انجام می دادیم، رای احتمالی فقط برای ذوب آهن صادر می شد، بنابراین باشگاه آلومینیوم نیز از فرصت استفاده کرده و شکایت خود را بر اساس بحث باشگاه ذوب آهن است و امیدواریم در نهایت تصمیم به نفع باشگاه قانونی صادر شود.


بلیط ها را قیمت گذاری می کنیم تا طرفداران بتوانند شرکت کنند/ اگر آنها را رایگان کنیم، چیزی برای تکیه بر طرفداران نداریم!

رجاییان در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: خوشبختانه هدف اصلی سرمایه گذاری گروه آلومینیوم در ورزش ایجاد نشاط در بین شهروندان است و برای آن برنامه های زیادی داریم.

مدیرعامل باشگاه «آلومینیوم» درباره موضوع بلیت فروشی دیدارهای خانگی این تیم نیز گفت: از دو منظر نمی توانیم حضور هواداران در ورزشگاه را رایگان کنیم، زیرا تعداد هواداران زیاد نیست. شمارش کرد. و برای تثبیت جایگاه تیم و اثبات تعداد هواداران در بحث های حرفه ای با چالش هایی روبرو هستیم. و این باعث می شود که مثلاً شرکت های حامی تمایلی به همکاری با ما نداشته باشند.

وی ادامه داد: باید رویه ای را طی کنیم که برای همه برد-برد باشد، بنابراین با کمک هیئت مدیره باشگاه سعی کرده ایم قیمت بلیت ها را به رقمی برسانیم تا مردم بتوانند از ورزشگاه بازدید کنند. بلیت ها در حال حاضر با قیمت 20 هزار تومان فروخته می شود و این رقم منطقی به نظر می رسد که مردم نیز مشارکت کنند تا بتوانیم تعداد هواداران را به طور دقیق از طریق سامانه فروش بلیط شناسایی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید